Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Visszatértek (2004) – Les revenants

A holtak életre kelnek és lófaszt se csinálnak!

2014.08.11. 18:11 Herschmi

url_1.jpgMi kell egy jó zombifilmhez? Izgalom, feszültség, bomló, férges testek, szétharapott agyvelők és pár hekto vér. És mi van meg ebből a Les revenants-ban? Semmi, de semmi az égadta rohadt világon! Figyelem, csak azért írok erről a szarkupacról itt a blogon, hogy nehogy bárki más elkövesse azt a hibát, hogy megnézi!

A történet egyszerű. Feltámad több tízezer ember, a 20 éve halott nagyika is olyan fitten kel életre, mint Jézus három nappal a keresztre feszítés után.

A kormány megpróbálja visszaépíteni őket a társadalomba, hazamehetnek a családjukhoz, visszakapják a munkájukat meg minden. Ezzel csak az a bibi, hogy a legtöbb kb. olyan elmeállapotban van, mintha egy hete kapott volna agyvérzést. És persze a film legfontosabb momentuma: mindig mennek valahova.

Na körülbelül. ennyi az egész. 100 percen át azt bámultam, hogy nem történik semmi. Ennyire unalmas és vontatott filmet ritkán látni és nem is akarok többet! Mindezt teljesen átlagos technikai megvalósítással fűszerezték a franciák.

A zene pocsék, szinte minden dallam ugyanolyan sejtelmes, elég erőltetetten akarnak ezzel hangulatot teremteni. A színészek meg egytől egyig fapofával bámulnak a kamerába, legyen akár élő, akár feltámadt, annyi színt visznek a filmbe, mint a seggemen a lyuk!

Csak gratulálni tudok a franciáknak ehhez a jellegtelen szeméthez! Meg azoknak a sokeszűeknek is, akik ebből képesek voltak sorozatot csinálni! 2 pontot kap nagyon erős jóindulattal és szívem szerint istenesen fejbe rúgnám az egész rohadt stábot, amiért ennyi időt elraboltak az életemből!

Címkék: 2004 zombi francia film ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr696580395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Syracuse 2014.08.21. 17:40:50

Ehhez még nem volt szerencsém, de a sorozathoz igen. Amennyiben van köze a kettőnek egymáshoz, akkor nem értem, miért került fel egyáltalán a blogra. Merthogy a sorozatról senki soha nem is mondta azt, hogy horror. Dráma/thriller kategóriákkal van ellátva, és azt ki is szolgálja, bár nem az én világom.

Herschmi · http://www.talesfromtheblog.blog.hu 2014.08.21. 18:44:39

@Syracuse: Mindenütt (ahol néztem) horror kategóriában szerepelt, de inkább az volt az ok, hogy még ha nem is sok köze van hozzá, mint utólag kiderült, de tényleg ritka szar és más ne essen abba a hibába, hogy végigszenvedi abban a hitben, hogy hátha egy jó zombi hetelést kap. A sorozathoz elvileg van köze, arról eddig jót hallottam csak, de ez a film elvette a kedvem.

Syracuse 2014.08.21. 19:12:04

@Herschmi: Hát a sorozat se mutat fel sok mindent, leginkább dráma, szóval a műfaj kedvelőinek tudnám csak ajánlani.

Herschmi · http://www.talesfromtheblog.blog.hu 2014.08.21. 21:31:10

@Syracuse: A The returned is ilyen, azzal a különbséggel, hogy az élveztehtő film :D

Syracuse 2014.08.21. 21:48:52

@Herschmi: Na nekem még ahhoz nem volt szerencsém, mennyire jó? Érdemes felkeresni?

Herschmi · http://www.talesfromtheblog.blog.hu 2014.08.21. 23:06:25

@Syracuse: Csabi83 utolsó mondata tükrözi az én véleményem is, annyi különbséggel, hogy 1-2 ponttal kevesebbet adtam volna rá (mondjuk én nem is szereztem túlzásba vinni ezt :D ).
talesfromtheblog.blog.hu/2014/04/08/the_returned

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2014.08.21. 23:32:46

@Syracuse: szerintem tényleg fasza film, mármint a The Returned, bár témáját tekintve talán ehhez a francia filmhez hasonló, igaz ezt meg én nem láttam. A The returned is talán inkább dráma, nagyon minimális zombiskodással, de szerintem. Nem feltétlen nevezném azt se horrornak, de szerintem kiváló film. Visszagondolva, az egyik legjobb azok közül, amit idén láttam.

süti beállítások módosítása