Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kísértetház (1987) - Hellraiser

A legenda születése

2017.06.18. 20:41 Jason13

hellraiser_1_04.jpgClive Barker-t gondolom nem kell bemutatni senkinek. Munkássága legjobbja pedig talán az 1987-ben bemutatott Hellraiser.

A filmről készült írásunkat a Horror-Filmek.hu oldalon találod.

Címkék: 1987 9/10 angol film ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr137642376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Syracuse 2015.07.20. 21:10:04

Abszolút 9/10-es film. Én a folytatásokkal is elégedett voltam több-kevésbé, a gore mindig kompenzálta az egyéb gyengeségeket. Kövezzetek meg, de engem a Hellworld fogott meg legjobban (persze csak a kultikus első rész után következik a rangsorban), hiába klisés a maga videojátékos történetével, de volt jónéhány wtf pillanata.

süti beállítások módosítása