Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

The Last Exorcism Part 2 - angol poszter

2013.02.08. 10:40 Csabi87

Talán rohadék vagyok, de elég sokat ekézem Az utolsó ördögűzés folytatását, amivel az első bajom, hogy banális a címadás, de igazából a múltkori előzetes sem volt feltétlenül meggyőző erejű, sőt talán az is tetézi a dolgokat, hogy összességében véve nem is vagyok odáig az ördögűzős horrorért. Ez van hölgyek-urak.

Ellenben azért a szimpátia visszanyerése érdekében megjegyezném, hogy az első felvonást bírtam, legalábbis sokkal rosszabbra számítottam - most azt ne nézzük, hogy honnan nyúltak ötleteket.

A folytatás viszont eddig elég egy síkúnak tűnik, bár most az angoloknál végre valami ötletfélével felruházott poszter látott napvilágot, ami egy picit legalább biztató.

The-Last-Exorcism-2-UK-Poster.jpg

Címkék: poszter upcomings the last exorcism 2

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr305067273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása