Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Interjú Sellei Zoltánnal, a Gyilkos vonzalom szerzőjével

2012.11.28. 16:12 Herschmi

00056.jpgA könyvről szóló ajánlót itt olvashatjátok.

Tales From The Blog: Üdvözlünk Zoli! Kezdésképp légy szíves pár mondatban mutasd be magad olvasóinknak.

Sellei Zoltán: Sellei Zoltánnak hívnak, 31 éves vagyok, van két diplomám, amelyet a Testnevelési Egyetemen szereztem. A sport mindig is kitöltötte az életemet, nemrég helyett kapott az írás is. Jelenleg Németországban élek.  

TFTB: Honnan jött az ötlet, hogy regényt írj?

Sellei Zoltán: Mint tanár és edző sokszor kellett írásban számot adni eseményekről, és ezek mindig kihívást jelentettek számomra, élveztem az írást. Később blogot kezdtem el vezetni, ahol könyvekről, filmekről, eseményekről fejtettem ki a véleményem. Később úgy gondoltam, hogy talán képes lennék egy regényt írni, így nekikezdtem.

TFTB: Írtál már előtte is, mondjuk novellákat vagy a Gyilkos vonzalom az abszolút első próbálkozásod?

Sellei Zoltán: A Gyilkos vonzalom volt az első próbálkozásom. Először a közepét írtam meg, mintegy önálló novellát (A sorozatgyilkos naplója), majd megírtam a könyv elejét, és végül kitaláltam a végét. Tulajdonképpen nem tudatosan kezdtem neki. Nem regényt szerettem volna írni, csak úgy írni.

Az interjú folytatását a tovább mögött találjátok.

TFTB: Voltak olyan művek, amik inspiráltak vagy ötletet adtak az elkészítésénél?

Sellei Zoltán: Mondhatni az összes könyv, amelyet olvastam. Ezek közül talán az Amerikai pszicho az, amelyik leginkább hatással volt rám, illetve az első regényemre. Bret Easton Ellis irodalma kellően „beteg”, így természetesen azonnal megszerettem.

TFTB: Mennyi idődbe telt megírni a könyvet?

Sellei Zoltán: A megírástól a megjelenésig nagyjából kilenc hónap volt. Maga a könyv megírása pedig 2-3 hónapot vett igénybe.

TFTB: Mennyire volt nehéz kiadatnod?

Sellei Zoltán: Szerencsésnek mondhatom magam, mert rögtön az első kiadó rábólintott a regényre. Ezen én magam lepődtem meg a legjobban.

TFTB: Külföldön is meg fog jelenni?

Sellei Zoltán: Felmerült a lehetőség, főleg, mivel Németországban élek, de még nagyon az elején vagyunk a folyamatnak. Maradjunk annyiban, hogy tervben van, és persze nagyon szeretném.

TFTB: Ezt a történetet könnyen el tudnám képzelni mozivásznon is. Gondoltál már arra, hogy megpróbáld filmként adaptálni?  

Sellei Zoltán: Nem próbáltam még meg, illetve nem tettem lépéseket, pedig már többen megemlítették, hogy el tudják képzelni filmalapnak is. Tulajdonképpen ez egy nagy álmom beteljesülése lenne.  

TFTB: Ha jól tudom, hamarosan a boltokba kerül a következő könyved. Mesélnél róla?

Sellei Zoltán: Már megjelent a második regényem, amely az Összeesküvés(-elmélet) címet kapta. Teljesen más jellegű, mint az első könyv. Ez egy összeesküvés-elméletes kalandregény, és állítólag jobban sikerült, mint az első könyvem.

TFTB: Végezetül mit tanácsolnál egy kezdő magyar írónak?

Sellei Zoltán: Talán azt, hogy ne kételkedjenek magukban, és merjenek írni. Soha se adják fel, és olvassanak minél többet.

TFTB: Köszönjük, hogy időt szakítottál ránk és sok sikert kívánunk neked!

Sellei Zoltán: Köszönöm szépen, és sok sikert kívánok a „Tales From The Blognak”. Mostanában egyre többet olvasom, valóban leköt.

A könyv Facebook oldalát itt találjátok, míg a könyvet megrendelni ezen a linken tudjátok.

Címkék: interjú

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr204925279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsézön 2012.11.29. 11:51:13

Kíváncsi vagyok rá mit hozott össze első könyvnek a szerző. Karácsonyra be kéne szereznem azt hiszem.

Herschmi: Jó ez a könyves rovatod, mert teljesen le vagyok maradva könyvmegjelenésekben. A könyvesboltok rogyásig vannak a S. Meyer utánzatok nimbuszromboló, nyálas vámpírszemeteivel, úgyhogy nem szívesen megyek már be. King, Barker, Koontz választékon kívül nem sokat látok mostanában úgyhogy minnél több ilyen ajánlót lécci! :D

Herschmi · http://www.talesfromtheblog.blog.hu 2012.11.29. 12:10:18

@Dzsézön: Egy-két magyar könyvajánló mindenképp lesz, csak jussak végre oda, hogy el is olvassam őket :)Sajnos itthon King és Koontz kivételével igazán egy író sem tudott betörni a hazai könyvespolcokra. Én pl. Barker, John Saul és Richard Laymon könyveit is nagyon szeretem, sajnos nem csak az a gond, hogy a magyar olvasótábor nem nyitott rá, hanem hogy horribilis áron árulják őket egy King vagy Koontz regényhez képest. Sajnos nem sokan vezsnek meg egy 200 oldala Barker válogatást 2700-ért, mikor ugyanennyiért kemény fedeles King-kötetet is beszerezhetnek. (Előbbit nyári akcióban én is 600 Ft-ért vettem)

Dzsézön 2012.11.29. 14:42:16

Na de jól tettem, hogy rád írtam!:D John Saul-t el is felejtettem, hogy a világon van. A Szörny című könyvét olvastam csak ha minden igaz, de most akkor molyolok aztán beszerzem pár könyvét. Kösz!

Herschmi · http://www.talesfromtheblog.blog.hu 2012.11.29. 14:46:28

@Dzsézön: Én az Élősködőt és a Sötétséget is olvastam, mindkettő tetszett, bár hasonlóak a szörnyhöz. Ettől függetlenül jól szórakoztam mindkettőn :)

süti beállítások módosítása