Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az 5 legrosszabb film 2011-ből

2011.12.29. 18:59 Csabi87

Mivel az év a végéhez ért, azt hiszem ideje, hogy számot vessünk és visszaemlékezzünk arra, hogy milyen horrorfilmeket is adott számunkra ez az év. 

Arra gondoltam , hogy a listát két ötös részre bontanám, az egyikben a legrosszabb filmeket veszem végig (ebben), a holnapiban pedig az általam legjobbnak ítélt 2011-es horrorfilmnek fognak sort alkotni.

A listámról persze számos film hiányzik, amiket akartam de nem tudtam megnézni, vagy tudtam volna, de nem akartam megnézni. Picivel több, mint 100 filmmel lettem több az idei évben, amiből olyan 65-70 volt horrorfilm (ugye ez nem beteges?), ebből pedig nagyjából 20 idei filmről beszélhetünk. Fene a pofám, hogy ráérek, mi?

Egy kis kitérő, ami még indokolt. Idei film. A kategória picit érdekes, mivel vannak filmek, amelyek 2010-esek, de idén értek Magyarországra, vagy egyáltalán idén vetítették őket moziban, viszont van film, amire habár ez a címke vonatkozik, már a tavalyi, 2010-es évben szerepelt filmfesztiválokon (ilyen például az Insidious, vagy a Trancsírák is). Ezeket én 2010-es filmként számoltam el, tehát az idei listámon nem lesznek rajta, holott mindkét film beférhetne a Top5-be. Tulajdonképpen az imdb-t vettem alapul és az ottani datálást.

És akkor az 5 legrosszabb előtt még annyit, hogy nehezen pontozok nagyon le egy filmet, mivel egy hangyányi igyekezet vagy egy rövidke eltalált, jó pillanat szerintem minden filmben van (ez alól mondjuk a Freeway Killer című borzalom számomra kivétel, igaz sztori vagy sem, egy rémszar filmélmény volt). Ennek ellenére azonban nem volt túl nehéz összeállítani a listát. 

A filmek nagy részéről volt ajánló is (de van, ami még hátra van és jövőre érkezik). A tovább után ott az ötös listám.

5. Cowboys and Zombies aka. The Dead and the Damned

Rene Perez PR és marketing szakos rendező filmje abszolút a listára illik. Már maga az átnevezős rész sem túl pozitív, habár abszolút jó marketing fogás. Viszont a film nem jó, mondom ezt úgy, hogy a zombifilmeket nagyon szeretem. David A. Lockhart baromi ellenszenves főszereplő, a zombik sem túl kidolgozottak, viszont a főszereplő asszonyság Camille Montgomery feldobja a filmet, na nem színészi képességeivel, hanem mert szép. Főleg annak fényében, hogy Richard Mora indiánkodása szintén nem túl acélos. Továbbá rengeteg gagyi CGI. De a vadnyugaton mászkáló zombik azért menők.

4. Panic Button

Vártam, érdekelt, de csalódtam. Röviden így lehet összefoglalni. Talán az előző filmnél eredetibb, viszont unalmasabb is volt és nem gondolnám, hogy kihasználták a témában, az ötletben rejlő lehetőségeket. Elnyújtott unalmas és érdektelen jelenetek, a színészek sem túl meggyőzőek, arról nem is beszélve, hogy együtt érezni egyikkel sem lehet. Pedig angol film.

3. Scream of  Banshee

Gyerekek (meg a nagyobbak) ez a film rémes, már-már annyira, hogy jó. Ha egy-két karakter nem lett volna annyira idegesítő, akkor a Scream of Banshee nem szerepelne itt. Lance Henriksen is tiszteletét teszi, de minek és amúgy egy After Darkos filmről van szó. Pedig azért szoktak ott jók is lenni. "Ajánló" majd csak jövőre lesz.

2. Don't Let Him In

Még egy példa arra, hogy a számomra oly kedvelt angol filmek is lehetnek szarok. A Don't Let Him In majdnem nyert is a legrosszabbak kategóriában. Unalmas, ha történik valami akkor béna köszönhetően a frenetikusan jó színésznek. Ez pedig most irónia. A filmben az egyik legjobb a poszter volt. 

1. Zombie Apocalypse

Az idei legrosszabb film számomra egyértelműen, toronymagasan és kétségkívül a Zombie Apocalypse volt. A dolog ott kezdődött, hogy az előzetessel jócskán megvezettek, habár én vagyok a hülye, hogy hittem egy Asylum filmnek. A pörgősséggel egyébként nem volt baj, de annyira gagyi és buta volt az egész, hogy áúú.

Címkék: toplista

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr513501963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása