Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sleepy Hollow 1. évad 6. rész

2013.11.11. 11:53 Csabi87

Hosszú szünet után végre ismét visszatért a képernyőre a Sleepy Hollow a múlt héten. Nem mondom, hogy tűkön ültem és mennyire hiányzott, de naná, hogy kíváncsi voltam az újabb kalandra, hiszen ez alkalommal John Noble is csatlakozott a stábhoz, aki ha minden igaz visszatérő szereplő lesz.

A végeredmény egy jól sikerült epizód lett, hiszen végre ismét foglalkoztunk a főszállal. A tovább mögött folytatom.

Sleepy-Hollow-S01E06-1.jpg

A Sleepy Hollow számomra elég kérdőjeles sorozat. Túlzás volna azt állítani, hogy nem szeretem, de az első részt követően picit azt éreztem, hogy visszaültek a dolgok és a heti egy gonosz felállás sem igazán nyerte el a tetszésemet, de néztem, mert Tom Mison jól hozta a karaktert, meg jobb dolgom se mindig akadt.

A hosszú várakozás aztán nem annyira lombozott le, de a 6. rész azt hiszem pofásra sikerült. Egyrészt ez mindenképpen John Noble-nek köszönhető, akit én már a Fringe-ben is baromira bírtam, így nagy öröm számomra, hogy itt is feltűnt, másrészt pedig ahogy szintén említettem a bevezetőben a főszál került előtérbe.

Sleepy-Hollow-S01E06-2.jpg

Ichabod és a lovas közti elválaszthatatlannak hitt köteléket mégis csak sikerült felbontani, köszönhetően a Bűnevőnek - őt alakította egyébként Noble - illetve képbe kerültek a szabadkőművesek is, akik közé maga Crane is tartozik.

Flashback pillanatok is akadtak, Crane egy korábbi bűnét láthattuk, amit igazából csak ő fogott fel így és ettől kellett megszabadulnia, hogy a kötelék is véget érjen közte és a Halál között. A múltbeli utazás jól sikerült, kaptunk egy démont is és pont az járt a fejemben, hogy ennek okán izgalmas volna egy olyan epizód, amikor végig a múltban vagyunk és Crane egy korábbi kalandját ismerjük meg 40 percben. Baromi hangulatos az egész.

Sleepy-Hollow-S01E06-3.jpg

Amúgy szép volt, jó volt minden, a lovas feltűnése számomra külön öröm, még ha nem is láthattuk sokat, már csak abban bízom, hogy a következő epizódban ott folytatják, ahol most abba hagyták, mert elég bunkó dolog volna ha nem így lenne. Mondjuk erre nem is kell sokat várnunk.

Címkék: sorozat sleepy hollow

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr995626577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása