Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nem vagyok sorozatgyilkos nyereményjáték

Eredményhirdetés

2013.05.28. 19:26 Herschmi

111_1.jpgVéget ért játékunk, és kisorsoltuk a nyertest is, aki nem más, mint Horti Lilla. Gratulálunk neki, a további teendőkről emailben már értesítettük.

Viszont a többiek se csüggedjenek, hamarosan újabb nyereményjátékkal kedveskedünk, a blog olvasóinak.

Szeretnénk még egyszer megköszönni a Fumax Kiadónak a felajánlást, reméljük Lilla is annyi örömét leli majd a könyvben, mint én, mikor olvastam.

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr795321003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása