Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Francia új hullámos slasher hétvége

2013.01.25. 11:37 Herschmi

Aktuális tematikus hétvégénken a francia új hullámos horrorfilmek közül választottam ki három, (majdnem) egytől egyig jól sikerült slashert, cím szerint a Magasfeszültséget, Frontiers-t  és a Végzetes túrát (Vertige).

Ezeket vesszük tehát sorra az elkövetkező három napban.

Jó szórakozást hozzájuk!

Címkék: hétvége

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr164998756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.01.25. 15:55:11

Nagyszerű, mind a három tuti darab!

judisz 2013.01.25. 16:03:49

Nekem is tetszik mind3 film,bár a Vertige a másik 2-höz képest kicsit gyenge alkotás.Kíváncsi vagyok ti hogyan gondoljátok :D

süti beállítások módosítása