Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

The Haunting in Connecticut 2: The Ghosts of Georgia - poszter és előzetes

A kísértetjárás folytatódik

2012.12.13. 13:57 Csabi87

Jövő februárban érkezik a 2009-es Kísértetjárás Connecticutban című, szerintem meglehetősen középszerű, 16-os karikával ellátott horror folyatása. Mondjuk tény, hogy a fiatalok körében elég népszerű volt a produkció és inkább ezt nézzék, mint az Alkonyat elnevezésű hulladékot.

A bevételi adatokból persze szépen következett, hogy érkeznie kell a folytatásnak, amely egy ideig a The Haunting in Georgia címet viselte, majd úgy tűnik, hogy most mégis átnevezték.

Az első részről még annyit azért elárulnék kulisszatitok gyanánt, hogy anno 2010-ben tévedésből kétszer néztem meg ezt a gyöngyszemet fél éven belül és csak a legvégén jöttem rá, hogy baszki én ezt már láttam - akkoriban sem ittam több alkoholt, mint Charlie Sheen, ez hozzátartozik a történethez. Tehát ennyire hagyott bennem mély nyomokat. Rossznak mondjuk túlzás lenne nevezni, de a világot nem váltotta meg, csak maximum néhány producer zsebét.

Ami talán a legfelháborítóbb, hogy ugyanazt a sztorit próbálják meg eladni nekünk, persze ha egyszer sikerült sikerülhet megint - Oren Pelinek ez már egyébként is négyszer bejött - ugyanis ezúttal is kapunk egy családot, akik új házba költöznek és kiderül, hogy van ott szellem is. Hmm. Jaj vajon mi lesz a vége!? Úgy izgulok, azt hiszem be is szartam.

Mindezek ellenére az előzetes egyébként nem tűnik rossznak, csak sajnos már sokszor láttuk ugyanezt.

Haunting-in-Connecticut-2-poster.jpg

Címkék: előzetesek poszter upcomings the haunting in georgia

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr504963111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása