Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

House Of Horror Budapest - Interaktív Horror Színház Élménybeszámoló

2012.06.08. 20:00 Herschmi

house-of-horror.jpgA House Of Horror Budapest egy interaktív horror színház a Lázár utca egyik pincéjében. A szervezők jóvoltából és ezen élménybeszámolóért cserébe ingyen beléphettem a „Horror Pesti Házába", amit ezúton is nagyon szépen köszönök.

Egy délután három órai időpontban egyeztünk meg, előtte kb. 10 perccel érkeztem. Előzetes bejelentkezés szükséges, ezt jó, ha tudja mindenki. A bejárattól hosszú lépcsősor után egy kis helység fogadott pulttal. Itt lehet jegyeket venni, innen indul az egész „kirándulás". A falon sötét hangulatú képek, a pulton egy jó 30 cm-es Bőrpofa figura láncfűrésszel. Kis türelmet kértek tőlem, amíg elkészülnek a színészek, addig meglátogattam a mosdót. A mellékhelyiséghez egy sötét folyosó vezetett ahol a kétbetűs kitérő is hátborzongató volt.

Kezdés előtt el kellett még olvasnom a házirendet, majd egy hatalmas méretű könyvben aláírnom, hogy elfogadtam. Kb. 20 percig tartott, amíg végigjártam az egészet, ami elég kevésnek tűnik, de ne tévesszen meg senkit. Nagyon tömény 20 perc volt, eszméletlen mennyiségű élményt, képi- és hanghatást kaptam.

Folytatás a tovább után.

Már a bejutás sem volt egyszerű, a bejárati ajtón található három sötét nyílás egyikébe rejtették a kulcsot, nekem kellett megkeresnem. Hát elmondhatom, mindenféle „meglepetés" várt a nyílásokban. A szervezők megkértek, hogy ne ismertessem részletesen a termeket, így csak nagy vonalakban írom le az élményeim. Tizenhárom teremből áll a House Of Horror Budapest. Senki se számítson arra, hogy majd csak úgy álldogál és nézelődik, mindenki aktív részese az eseményeknek! Nem lehet kimaradni belőlük. Több teremből szabályosan kiüldöztek vagy kimenekültem. Sőt, még feladatokat is kaptam! Tanúja voltam többek között kivégzésnek és aberrált műtétnek, sétáltam gótikus temetőben. Maguk a termek elég sötétek, egyes helyeken vaksötétben kell tapogatóznunk. Remekül használják ki a sötétség adta lehetőségeket, hogy még félelmetesebb hangulatot teremtsenek, néhol még füst is nehezíti a látásunkat. Ráadásul a legváratlanabb helyeken és pillanatokban jelennek meg és hozzák ránk a frászt a színészek. Ha kell, akkor csapkodnak, őrjöngnek, ordítanak, visítanak a nagyobb hatás kedvéért és azért jó párszor felordítottam vagy a szívemhez kaptam tőlük ijedtemben.

Összességében teljesen elégedett vagyok azzal, amit kaptam, nagyon élmény- és adrenalin dús volt, engem teljesen felpörgetett, csak ajánlani tudom mindenkinek, hogy látogasson el ide. Én tuti visszatérek.

Elérhetőség:

Cím: Budapest, 1065. Lázár utca 7.

Tel.: 0670/596-62-45

http://www.houseofhorrorbudapest.com

http://www.facebook.com/houseofhorrorbudapest

Időpont foglalás:

Tel.: 0670/596-62-45

info@houseofhorrorbudapest.com

Nyitvatartás:

Hétfőtől - Vasárnapig  12-22 óráig

Jegyárak:

Csoportos kedvezmények:

1-4 fő esetén 2.800 Ft/fő
5-6 fő esetén 2.240 Ft/fő
7-8 fő esetén 2.100 Ft/fő
9-től pedig 1.960 Ft/fő

Címkék: élménybeszámolók house of horror budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr324573401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RolloJuve 2012.06.12. 18:42:23

Jó beszámoló, ha arra járnék, ami köszönhetően a Budapest iránt érzett mély szeretetemet, nem túl gyakori alkalom, én is el fogok menni ide.

Azt mondjuk leírhattad volna, hogy mi van akkor, ha véletlenül ijedtedben megkínálod az egyik színészt egy balossal, bár én tudom, hogy nem lehet, de a többi olvasót lehet érdekelné.

süti beállítások módosítása