Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

The Walking Dead 2. évad 12. rész

2012.03.13. 16:30 Csabi87

Túl vagyunk az évad utolsó előtti részén, jövőhéten finálé, ami a rész végi felvezetés alapján eléggé izgalmasnak tűnik, de ugye majd meglátjuk (még ma lesz előzetes).

A múltkori picit inkább lelkizős és többnyire unalmas epizód után ismét egy fasza 40 perccel volt dolgunk (jó mondjuk sarkítok, mert az eleje kötelező sírás-rívás volt), amiben azért giccsnek sem voltunk híján, de a tovább után spoileresen folytatom.

 - Raise your gun!

 

Az előző rész végén ugye a jó öreg Dale meghalt, amit én még mindig bánok, na de már akkor is pedzegettem, hogy T-Dog talán nagyobb szerepet kap, jóslatom pedig beteljesedni látszik, hiszen már összességében vagy 5-6 percen keresztül is láthattuk és már a két kezünk is kell ahhoz, hogy összeszámoljuk a mondatai számát. Egy karakter felívelésének lehetünk azt hiszem szem és fültanúi.

Na de a hülyeséget félre pakolva, én picit féltem, hogy majd a nagy szomorú rész következik, de szerencsére ezt 15-20 percben letudták egy Dale temetéssel és monológgal arról, hogy veszély világban élünk és a kisfiúnak is kell a fegyver, akkor is ha ettől az öregek meghalnak. Picit furának éreztem, hogy Carl mindenféle lebaszás nélkül megúszta a dolgot, na de mondjuk Shane nyilván nem fogja bántani, mert szerelmes az anyjába, Rickről meg ugyanez mondható el, sőt ugye a fia is. Azért kíváncsi lettem volna, hogy ha a többiek is megtudják mennyire mondják, hogy ejnye, meg bejnye.
 
Viszont ugorjunk is tovább, amúgy huszárosan (már amennyire ők ugráltak, de hát miért ne tették volna).
 
Shane megőrült. És meghalt. Azt hiszem ez elkerülhetetlen volt, főleg annak tudatában, hogy Jon Bernthal kapcsolatban felmerültek olyan hírek is, hogy valamelyik készülő pilotban kapott szerepet.
A képregénnyel még mindig hadilábon állok, legalábbis abban az értelemben, hogy még nem néztem bele, így hát nem tudom, hogy Shanere ugyanaz a sors várt-e ott, mint itt, mindenesetre elég szomorú a helyzet, hiszen mi lesz most?
Persze nyilván már csak egy rész maradt, azt meg az erdőből a lövésre odatérő zombik kitöltik (reméljük kurva jól), de Shane nélkül egy picit más lesz a The Walking Dead. Mondjuk ugye a következő évadban is lesz geci karakterünk, a Kormányzó, aki állítólag még Barta Zsoltnál is veszélyesebb.
 
De hát kurva nagy kár érte, pedig, hogy kitervelte, még a fát is megfejelte, az pedig fájhatott.
 
Egyébként tök jó volt az a rész, amikor Shane visszatért, fegyvereket fogtak és elindultak a srác után, milyen jó kis zene. Meg is nézem, hogy rátalálok-e erre a neten. Badass volt. (Nem találtam rá.)
 
Illetve Shane és Rick leszámolása azt hiszem szintén a marhára emlékezetes pillanatok sorába tartozik. Baromi jól volt megcsinálva az egész, külön kiemelném azt a rész, amikor távolról fekete alakként mutatták őket az éjszakába. Apám, számomra teljesen képregény feelingje volt és nagyon szépen mutatott. (Kifényképeztem, mert neten nem találtam rá, sajnos itt szarabbul néz ki, de hát na.)
 
Rick pedig megint tökös volt, tulajdonképpen azt tette, amit tennie kellett. Életben maradt, Shane rovására.
 
Kedvenc rossz fiúnk pedig annak rendje és módja szerint zombivá változott. Mondjuk számomra érdekes volt, hogy mindezt harapás nélkül tette, de ugye ez igaz a Randall nevű srácra is. Nekem eddig nem derült ki, hogy aki meghal az mindenképpen zombivá változik. De lehet csak én nem figyeltem, igazából nem is volt ezzel baj.
 
Amivel viszont volt. Carl nagy kivégzős jelenete. Mekkora giccsparádé és sablonos szarság. Elcseszett volt nem kicsit. Meg se szólalt, hogy "Hé fater ott a zombi, majd agyon lűvöm, he!" Semmi. Csak lő és nyilván 10 évesen, gyakorlatlanul (vagy gyakorolt? nekem úgy rémlik kihagyták, mert gyerek) fejbe lövi Shanet úgy, hogy az apja takarja. Blőáááá.
 
Ettől függetlenül viszont egy kellemes és jó epizódot kaptunk, remek befejezéssel. Most pedig a körmünket rághatjuk hétfőig, hogy mi lesz. (Mi lenne, túl élik!)
 
Címkék: sorozat zombi the walking dead

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr964313150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása