Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Wes Craven hétvége!

2012.02.17. 12:32 Csabi87

A hétvégén egy újabb rendező munkásságába nyerünk bepillantást, a választásom pedig ezúttal Wes Cravenre esett. Az igazság az, hogy választhattam volna az első filmjei közül, amivel valószínűleg nem jártunk volna rosszul, hiszen sok remek produkcióból szemezgethettem volna, aminek talán az is a bizonyítéka lehet, hogy egy részüket újraforgatták. 

Ezzel szemben azonban három olyan filmet választottam, amelyek nem feltétlen régiek, viszont nekem eddig kimaradtak. De legyen is ennyi elég, a konkrétumok egyelőre maradjanak meglepetések.

Szokás szerint este felé kerülnek fel a filmes posztok.

A mihez tartás végett jelezném, hogy elképzelhető, hogy a hétvégén nem leszek gépközelben, ezért könnyen lehet, hogy szombaton és vasárnap (sőt talán hétfőn is), elmaradnak a posztok, de nyilván a filmajánlókra sort kerítek.

Szép hétvégét mindenkinek!

Címkék: hétvége

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr194120319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása