Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Spanyol thriller: Transgression

2011.12.13. 16:40 Csabi87

A Transgression című spanyol thrillert hazájában már bemutatták, viszont most bukkantam rá az előzetesre és gondoltam megosztom veletek, mert egész pofásnak tűnik.

Sajnos az előzetes spanyol nyelvű és egyébként sem sok leírást találtam Enric Alberich rendező új filmjéről, de talán annyi látszik, hogy pár emberke betör egy másik pár emberhez és mindenáron egy széfet akarnak kinyitni, de aztán a ház ura ellenszegül, a feleségének meg nagy a melle. Na jó, láttunk már ilyet, viszont mégis csak egy európai produkcióról van szó.

A főbb szerepekben egyébként Carlos Bardem, Maria Grazia Cucinotta (A rítus, A fenevad napja), Fabio Fulco (Die) és Michael Ironside (A gépész) látható.

 

Címkék: spanyol thriller előzetesek

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr43460114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása