Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

11-11-11 (2011)

2011.11.13. 19:14 Csabi87

Az az igazság, hogy a vallási témák köré épülő filmek nem tartoznak a kedvenceim közé és emiatt picit félve ültem neki Darren Lynn Bousman új filmjének a 11-11-11-nek. Viszont végül is talán pont emiatt tetszett a film, hiszen nem igazán voltak elvárásaim, annak ellenére, hogy Bousman korábbi filmjei közül mind a tök jó kategóriába tartozik. A helyzet pedig az, hogy a 11-11-11 szintén egész korrekt.

Persze most picit lehet szembe megyek mindenkivel, mert hát én ilyen vagyok... ugyanis imdb-n eléggé lehúzták a filmet... sőt már-már fikázzák is. Mondjuk tény, hogy külföldön nagy csinnadrattát kapott a film és így tényleg felmerül az, hogy picit csalódás keltő lehet, ellenben én aki elvárások nélkül, sőt mi több picit negatívan álltam a filmhez tetszett.

Mondjuk ha már a számokat elemezzük az is tény, hogy jelen pillanatban picit több mint 1500 szavazó 21% 10 pontot adott... de ennél jobba nem mennék ebbe bele, mert habár érdekes lehet ez, de most mégse feltétlen.

A film történetének középpontjában Joseph Crone áll egy sikeres író, aki azonban elvesztette a családját egy tűzeset során. Azóta is rémálmok gyötrik, az írás sem igazán megy neki, sőt mi több terápiára is jár, hogy feldolgozza az eseményeket. 
Mindezek ellenére Crone gyűlöli az életét és vágyik a halálra, viszont egy autóbaleset során karcolások nélkül megússza az egészet. Mit ne mondjak emiatt is pipa egy picit.

Majd kap egy hívást kisöccsétől, hogy édesapjuk haldoklik... Crone azon nyomban Barcelonába is repül, habár azért vonakodva teszi mindezt, hiszen eléggé elhidegült az évek során a családjától. Az ottléte alatt pedig egyre érdekesebbek dolgok történnek. Crone hallucinálni kezd, illetve 11:11-kor mind egyre különösebb események történnek. Főhősünk pedig nyomozásba kezd a 11:11 rejtélye után.

A gore helyett többnyire ijesztgetéseket kapunk, meg a végén csúnya arcú embereket is. Bevallom férfiasan néha hátra hökköltem egy picit, de ám hangosan néztem és a hangeffektek is rájátszottak erre.

Az operatőri munka és a színészi játék szerintem egészen korrekt volt, illetve a film végi csavarra sem lehet különösebb panaszunk. A speciális effektek terén már talán picit rezgett a léc, mivel láttam már jobbat is, de szerencsére nem zsúfolták tele ilyenekkel a filmet, így nem is volt túl zavaró ezen bökkenők jelenléte.

A forgatókönyvet és a rendezést Darren Lynn Bousman nevéhez köthetjük, aki a Fűrész 2., 3., és 4. részét rendezte, illetve a Mother's Day című angol horrort, valamint a Repo!-t. 

A szereplők közül Joseph Crone karakterét Timothy Gibbs alakította, aki szerintem teljesen rendben volt, őt 2003-ban például láthattuk a Season of the Hunted című horrorban, illetve az Another World című dráma sorozatban is.
Samuelt, a testvérét Michael Landes (Végső Állomás 2.) játssza, illetve az egyik női szereplő, Wendy Glenn (You're Next).

Összességében azt mondhatnám (írhatnám), hogy tetszett a film, egészen izgalmas volt végig, habár néha egy picit megállt a lendület, mindenesetre jó volt.
Annyit azért megjegyeznék, hogy habár nagyon úgy tolják a filmet, hogy a Fűrész rendezőjétől... és ez persze tény... mégse egy Fűrészre számítsunk... mert egy teljesen más jellegű filmmel van dolgunk, ami persze ettől függetlenül lehet olyan jó, mint a Fűrész és talán van is olyan jó. Én a Fűrész sorozatot mondjuk jobbnak tartom.

Ami a pontokat illeti 7/10-et osztanék erre, nem bántam meg, hogy megnéztem.

Címkék: vallás 2011 démonok amerikai film 7/10 spanyol film ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr43373593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cyril 2011.11.14. 20:09:29

tegnap elkezdtem nézni elég későn, elaludtam :) , de az első 20perc nem jött be; lehet késő volt v nem volt meg a megfelelő hangulat pass , de ha azt mondod 7es Pont akkor meglesem de ha csalódok akkor aaaahhhh :d

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2011.11.15. 12:28:41

Helyes, bár ez a 7 pont azért szubjektív... van akinek 10-es.. van, akinek nézhetetlen szar ez a film :D
Igazából tervezek egy írást arról, hogy én mi alapján pontozok... meg értékelek... hogy picit megfoghatóbb legyen ez az egész pontozás.

Cyril 2011.11.15. 15:23:25

Na 'végigszenvedtem' egy gyenge Hatos pont.
Pontozásnál pl
ismertebbek filmek felsorolása és mellette a pontszám akkor lehet viszonyítani
PL

A texasi láncfűrészes mészárlás : 10pont
Nem fogadott hívás : 9pont
Kaptár 3. A teljes pusztulás : 8pont

11-11-11 : 6pont

süti beállítások módosítása