Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Poszter a kurva nagy pókos filmhez

2011.11.08. 14:55 Csabi87

Hivatalosan Mega Spider néven fut a projekt, de ma káromkodós kedvembe vagyok, pedig még nem is olvastam belpolitikai híreket. Haha.

Szóval belefutottam a lenti poszterbe, amibe egyébként már nyáron is belefutottam, viszont a blogon még nem volt nyoma annak, hogy jövőre egy óriás pók is beköszön a filmes világba, ezért pótolnám a hiányosságokat.

Szóval Mike Mendez rendezi az alkotást, aki 2005-ben rendezett utoljára a The Gravedancers című Dominic Purcell-es és a végén ramaty CGI-s horrort.

A forgatókönyvet Gregory Gieras (Pusztító sziget) jegyzi. Míg a főszerepekben az egyik kedvenc színészem Ray Wise (Dead End, de még sok más, csak erről éppen írás is volt a blogon), Greg Grunberg (Hősök), Lin Shaye (Dead End) és Clare Kramer (Koponyák 3., The Gravedancers).

A történet meg nem lesz túl bonyolult: 50 láb magas szuper nagy pók, aki ráadásul még köcsög is.

Címkék: amerikai poszter upcomings mega spider

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr503363383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.11.08. 19:04:34

Nem unják még az ilyen filmeket ?:D

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2011.11.08. 22:20:20

Hát őszintén szólva én nagyon bírom ezeket:D Persze eget verő baromságok, de némelyik zseniális tud lenni :D A maga nemében persze:)

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.11.09. 18:50:52

@Csabi87: A kedvencem ilyen stílusban a Mega Piranha, hihetetlen idiótaság, igazi trash :D

süti beállítások módosítása