Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Happy Halloween-t!

2011.10.31. 17:45 Csabi87

Az a helyzet, hogy nem igazán készültem semmi különleges Halloween-t ünneplő akármivel, a sok Halloween-es poszt is elmaradt és még egy árva tökös kép sem került fel az oldalra, bár azért a fejlécen voltak és még vannak is tökök. 

Tulajdonképpen rengeteg blogon találhattok az ünnephez kapcsolódó bejegyzéseket, nem akartam beállni a sorba, még akkor sem, ha ez talán egy horrorfilmes blognál illendő lenne. 

Viszont mindenképpen szerettem volna Nektek Boldog Halloween-t kívánni és arra jutottam, hogy Adam Green egyik kisfilmjével teszem ezt. Egyébként Adam Greennel a hétvégén még majd foglalkozunk, úgyhogy a választásom ezért is esett rá, illetve azért, mert Green úr, a Hatchet filmek rendezője az elmúlt 13 évben az AeriScope nevű filmes cégével mindig feldobott a netre egy "ünnepi" filmet. Így történt ezúttal is, szóval a legújabb alkotással kívánok mindenkinek fain ünnepeket.

(Jó a nyelv angol, de nem túl vészes.)

Címkék: amerikai 2011 rövidfilm ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr343342785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cyril 2011.11.01. 20:36:07

Boldog Halloweennnntttt, jó munkát az oldalhoz! Grat, és csak igy tovább !!!
GOGOGO TALESFROMTHEBLOG!!!
:D:D:D
és köszönjük a bemutatókat, írásokat, cikkeket!
by
Cyril

süti beállítások módosítása