Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tanie Raymonde interjú - (Death Valley)

2011.10.10. 19:47 Csabi87

Az MTV Death Valley című sorozatát talán be se kell mutatni, hiszen az idén startolt sorozat elég nagy visszhangot keltett. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy én személy szerint még nem sokat láttam a sorozatból, de ami késik nem múlik.
 
Ami viszont fontos, hogy a shocktillyoudrop.com készített egy interjút az egyik főszereplővel, a Carla Rinaldi, rendőrnénit alakító Tanie Raymonde-dal, aki egyébként sorozatfüggőknek ismerős lehet a Lost-ból, de egy-két új filmben is felfog tűnni, például a Crazy Eyes-ban, vagy a Texasi láncfűrészes történet új 3D-s epizódjában.
 
Az interjú fordítását alant olvashatjátok, a folytatása a tovább után található. Az eredetit pedig ide kattintva érhetitek el.
 
STYD: Mielőtt a sorozatról beszélnénk, mindenképpen szeretném elmondani, hogy láttam a cameo-d a Chillerama-ban, elég vicces volt. Ki szervezett be?

Tanie: Én azt még nem is láttam. Egyébként még a Showtime Look című sorozatán dolgoztam együtt Adam Rifkinnel, mivel a sorozat az azonos című filmjén alapul. Akkoriban tehát emiatt kapcsolatban voltunk egymással és megkért erre a szerepre a Chillerama-ban én pedig igent mondtam.
 
STYD: Most, hogy a Death Valley forgatása végetért, hogy összegeznéd az élményeket, tapasztalatokat?

Tanie: Egy halom fura dolgot csináltunk a forgatáson. Nem minden napi dolgokat csináltunk napról napra, fegyverekkel lövöldöztünk zombikat döftünk mellkason, vagy láncfűrésszel mentünk neki a fejüknek. Az összes véres és gusztustalan dolog mókás volt, de eközben a karakterek is fejlődtek. Összességében a sorozat pont olyan vicces volt, mint amennyire véres.
 
STYD: És sok nagyreményű rendezővel dolgoztál együtt...

Tanie: Igen, Drew Daywalt és Jordan Vogt-Roberts rengeteget viccelődött. Eric Appel, a Funny or Die rendezője csinált is egy csomó vicces videót az Adult Swim részére. De az egész nagyszerű volt, a rendezők fiatalosan csinálták a műsort. Hoztak magukkal egy kis internet videós stílust, amitől az egész műsor friss és gyors lett.
 
STYD: A sorozat azért majdnem túllépte a határokat, ami a humort és a vért illeti.

Tanie: Igen, abszolút. Az MTV ebből a szempontból viszont elég jó fej volt, azt csináltunk, amit akartunk. Azért mondjuk volt néhány dolog, amit nem engedtek, de azért mi azt is megpróbáltuk. Például volt egy jelenet, amikor Dashell kapitány (Bryan Callen) valakit vietnámi ladyboy-nak nevezett, ezzel voltak problémái az MTV-nek. De egyébként szabadkezet adtak, sok mindent megtehettünk. Vérből és erőszakból pedig megpróbáltunk minél többet belerakni egy részbe. Tele voltunk kreatív emberekkel, akik a lehető legviccesebb szarságokkal jöttek elő.

STYD: Te nyilvánvalóan vonzódsz a gore-hoz, hogy állsz magával a horror műfajjal?

Tanie: Tudod szeretem a jó filmeket, az egyik kedvencem A ragyogás, meg volt pár film, amit gyerekkoromban láttam és a frászt hozták rám, például az Ördögüző, a Madarak, vagy a Rosemary gyermeke. Boldog vagyok, hogy részese lehettem egy ilyen típusú sorozatnak és úgy gondolom, hogy nagyon király volt egy ilyen sorozatot csinálni, ami ijesztő, de ugyanakkor vicces is és pont ezektől olyan különleges az egész.
Egyébként szeretem az olyan sorozatokat is mint a The Walking Dead, de tetszett a Zombieland és a Haláli hullák hajnala is, azok nagyon jók voltak. Na meg volt bennük akció. Ez az egyik kedvencem, imádom az ilyen filmeket.

STYD: Tehát akkor számolnunk kell veled a Feláldozhatók 3. részében?

Tanie: Hogy a picsába ne kéne! Azt aztán imádnám. Viccelsz? A Death Valley forgatása előtt céltáblákra lövöldöztünk, aztán meg csak kamu fegyvereket meg CGI-t használtunk. És meg próbáltam ellesni a zsaruk testbeszédét, mert azt akartam, hogy még eredetibbnek tűnjek. 
 
STYD: Tán rendőrökkel is dolgoztál együtt?

Tanie: Nem, viszont a lövöldözés gyakorlása közben megszereztem a fegyverviselési engedélyt. Egyébként is mindennap ott volt velünk egy nagyszerű kaszkadőr koordinátor. Viccesnek tűnhet, de ilyenkor nagyon szeretnéd, hogy minden igazinak hasson, mint például az, ahogy a fegyvert tartod, vagy az, ahogy pisztolytáskába teszed. Mindenki nagyon segítőkész volt, nekünk pedig mindig a toppon kellett lennünk. De nagyon szerettem volna rendőrökkel együtt dolgozni... Azon gondolkozom, hogy vajon ők nézik a sorozatunkat. Vajon van-e a Los Angeles-i zsaruknak egy titkos összejövetele, amikor leülnek egy adag sörrel  és nézik a sorozatot.

STYD: No és mit lehet tudni a második évadról?

Tanie: Nem tudom. Úgy tűnik mindenki elégedett a műsorral. Szerintem a részek egyre jobbak és jobbak lettek és volt egy fajta háttér története a szörnyeknek, amiből rá lehetett jönni, hogy a vámpírok tulajdonképpen irányítják a zombikat és ez valami nagy dolognak a része. Az embereket pedig érdekli, hogy most vajon mi következik, szóval ja, nagyon örülnék annak ha lenne második évad. Hát majd meglátjuk, hogy lesz.
Címkék: interjú

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr193289435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása