Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lady Gaga is ott lesz az American Horror Story 5. évadában

2015.02.26. 13:17 Csabi87

Lady Gaga énekesnő, akiről én mind a mai napig nem tudom, hogy van-e pöcse vagy nincs, de lehet jobb is így. Ami viszont biztos, hogy a hölgy (?!) újabban a színészkedéssel is kacérkodik. Ott volt a Sin City folytatásban és a Machete legutóbbi részében is.

gaga.jpg

A következő falat pedig az American Horror Story: Hotel lesz, a széria 5. évada. Ennek kapcsán még egy videó is felkerült az internetre.

A sminkesek vélhetően örülnek, hiszen Lady Gagán nem kell sokat színezni, smink nélkül akár az évad főszörnye is lehet.

Címkék: sorozat american horror story american horror story hotel

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr227221943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.02.26. 16:14:28

Na akkor nekem ennyi volt, kizárt, hogy megnézzem.

BigTony 2015.03.02. 09:35:38

Hát ez elég primitív lett :-SS Én sem szeretem Lady Gagat sosem hallgattam, meg ránézni sem élvezet, de azért...
Én azért még remélem, hogy jó lesz a kövi évad és talán megváltozik párunk véleménye erről a nőről.

süti beállítások módosítása