Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gyönyörű orosz horror a láthatáron

2015.02.04. 09:53 Csabi87

Gyönyörű alatt a vizuális részét értem a dolgoknak. Az angolban a "visually stunning" kifejezéssel illetik a hasonló alkotásokat, aminek őszintén szólva nem tudom mi a magyar megfelelője, talán a lenyűgöző látvány lehet jó, de gondolom van erre szakkifejezés is.

Lényeg a lényeg azonban,hogy a III címet viselő orosz produkció, amelynek munkálatait Pavel Khvaleev vezényelte, egészen lélegzetelállítónak tűnik.

A történet két egymáshoz közel álló lánytestvérről szól, akik közt anyjuk halála után egy igen szoros kötelék jön létre. Amikor aztán az egyikőjük megbetegszik a másik mindent megpróbál, hogy segítsen rajta. Akár még arra is képes, hogy egy különleges szertartás segítségével belépjen nővére elméjébe.

Az előzetes egész ígéretesnek tűnik, remek fényképezéssel és néhol lüktető színekkel.

III First Official Trailer from Pavel Khvaleev on Vimeo.

Címkék: előzetesek III

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr167139667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2015.02.04. 10:19:30

"talán a lenyűgöző látvány " - pontosan. :)

2015.02.04. 21:19:56

Ezt látnom kell! Bejönnek az orosz horrorfilmek, a Boszorkány is nagyon tetszett, meg az Éjjeli - Nappali őrség

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2015.02.05. 08:35:33

@Mityu "aljanép" MG: Az angol tanárnőm, ha tudná büszke lenne rám :) Nem hiába küzdött velem :)

Dzsézön 2015.02.10. 11:23:29

@mejicano:
Sehogy sem találom ezt a Boszorkány című orosz filmet pedig érdekelne. Tudnál nekem adni egy linket róla? IMDB vagy bármi jöhet.

Darkcomet 2015.02.11. 01:48:42

@Dzsézön: Szerintem a Viy (Вий) című filmre gondolt. Ez Gogol egyik rémtörténetéből készült film.

Az eredeti 1967-es, és külön megér egy misét, hogy hogyan tudták átnyomni az akkori cenzúrán az alkotók a forgatókönyvet, és hogyan lett belőle végül film.

www.imdb.com/title/tt0062453/

Aztán készült neki egy remakeje, amit tavaly mutattak be.

www.imdb.com/title/tt1224378/

Darkcomet 2015.02.11. 02:05:16

@Dzsézön: Viszont szerintem erről van szó konkrétan. Vedma (Ведьма). Ez 2005-os.

www.imdb.com/title/tt0483200/

Darkcomet 2015.02.11. 02:14:53

@Dzsézön: Viszont látszik, hogy még mindig küszködök a takonnyal meg a lázzal, mert azt elfelejtettem írni, hogy a Vedma az elsőre linkelt filmek, (pontosabban az 1967-nek) egy modernizált feldolgozása. Izgi, hogy az Oroszok átették a történetet amerikába, csak kissé mókásan sikerült itt-ott.

Darkcomet 2015.02.12. 16:27:53

@Dzsézön: Ja igen. Az S.S.D. című szösszenetet vétek lenne kihagynod. Nagyon jól összerakott horrorfilm az Oroszoktól. Az IMDB pontozás ne tévesszen meg, szerintem tényleg fasza film.

www.imdb.com/title/tt1329231/

Itt pedig egy fasza írás a filmről, meg a hátteréről.

kinok55.blogspot.hu/2011/11/szszd.html

2015.02.25. 20:46:41

@Dzsézön: Bocs, nem jártam erre egy ideje...Látom, azóta mások megtették amire kértél, köszönet érte! A Vedma-ra gondoltam, a régebbivel eddig nem találkoztam.
Amúgy ha esetleg kell a film, nekem megvan, elküldöm szívesen.

süti beállítások módosítása