Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megérkezett a Jurassic World előzetes

2014.11.25. 20:18 Csabi87

Úgy tűnik a múltkor elszámoltam magam, én csütörtök, péntek környékére vártam a Jurassic World előzetesét, de jobb hamarabb, mint később.

A magyar mozikba, haminden igaz a világpremierrel egy időben érkeznek a dinók, az előzetes pedig szerintem pofás lett. 

Jurassic_World.jpg

A történet szerint egyébként Hammond bácsi álma végre valóra válhat, a Jurassic Park kinyithatja a kapuit és egy igazi bombasztikus turistalátványosságként funkcionál. A K+F viszont egy ilyen létesítményben is nagyon fontos, ennek kapcsán pedig az ottani okostojások kifejlesztenek egy teljesen új fajt. Csak míg a korábbi tenyészet tagjait egészen tudják kontrollálni, addig az újdonsült szörnyetegek nem kezes bárányok és ellepik a szigetet, így harcba kell velük szállni.

Nyámi!

Címkék: előzetesek jurassic world

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr146932933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása