Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Zombieland 1. évad 1. rész

2013.04.25. 10:02 Csabi87

Az Amazon a napokban, hetekben mutatott be néhány komédia pilotot, amelyekből majd választanak a nézettség és a nézői igények függvényében olyat, amit folytatnak is.

Ezek közül számunkra a Zombieland lehet a legizgalmasabb, hiszen horror beütésű móka halmazról van szó.

A 2009-es film és a sorozat között nagy az átfedés, hiszen annak tulajdonképpen egyféle folytatását kapjuk meg, egyazon karakterekkel, de mégis új színészekkel, ami sokak szerint a legfájóbb pontja lehet az egész ötletnek.

Sokan azt mondják, hogy ha tudjuk függetleníteni ezt a pilotot a mozi változattól, akkor nem lesz baj és ebben lehet is valami. Őszintén szólva én azon ritka állatfajok közé tartozik, akik nem dobták el az agyukat a mozitól, sőt, oké hogy voltak benne újítások, meg egy Woody Harrelson, de egyébként nem is értem a nagy cécót, láttam már ennél jobb zombis vígjátékot is - de ízlések és pofonok.

Annyi biztos, hogy a jó öreg Woody hiányzik a sorból, de a többiekkel nincs nagy baj, számomra pont annyira semmitmondóak, mint a filmbeli alakok - Jessie Eisenbergtől az arcomat kaparom amikor meglátom, ez a mostani srác, meg legalább nem ezt váltja ki belőlem.

Viszont ugorjunk a tovább mögé és folytassuk ott.

zombieland-1.jpg
Az előzetes szerintem nem volt annyira vészes, voltak benne fura megoldások, de összességében nekem meghozta a kedvem a pilothoz, ami pedig még talán felül is múlta a várakozásokat.

A nyitó jelenet már meg vett kilóra, picit egykori Leslie Nielsen filmek jutottak eszembe, amikor a karakterek hülyeségeket beszélnek a háttérben meg megy a móka - jelen esetben zombi támadások formájában.

Ezek után egyébként pár hónapot előre huppanunk az időben és a filmből megismert csapat már együtt lóg és próbálják túlélni a zombiapokalipszist, ami esetünkben abból áll, hogy megpróbálnak túlélőket keresni. A móka középpontjába ezúttal az állt, hogy akikre rátalálnak, azok mindig valamilyen módon jól meghalnak. Ezek között a jelenetek között pedig természetesen megy az ökörködés.

zombieland-2.jpg

A helyzet az, hogy lehet a humor picit alpáribb, mint a filmben, de nekem jobban bejött és talán mókásabb is volt, mint a mozi változat - bár az elmúlt 3-4 évben biztos koptak az emlékek.

A technikai kivitelezés nem rossz, a zombikkal sincs baj, igazából ami picit zs-nek tűnt az előzetesben az itt viszonylag széppé lett varázsolva.

zombieland-4.jpg

A filmből néhány ötletet természetesen most itt is tovább visznek, gondolok mondjuk a szabályokra, de ami külön tetszett és azt hiszem a filmben nem volt, az a Zombie Kill of the Week, remélem ha ebből lesz berendelés akkor azt meghagyják, poénos.

Összességében én teljesen megvoltam elégedve a Zombielanddel és bízom benne, hogy a számok jól alakulnak és kapunk folytatást.

Címkék: sorozat zombi zombieland

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr525245973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsézön 2013.04.25. 10:13:24

A filmet nem tudtam hova tenni akkoriban. Szart se ér szerintem. Doghouse sokkal jobb film volt akkoriban hasonló témában. A sorozattal viszont majd lehet teszek egy próbát.

süti beállítások módosítása