Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Supernatural 8. évad 19. rész

2013.04.05. 07:22 monkeyJade

Supernatural 8. évad 19. rész, nem csak hogy megnézve, de konkrétan a hajam elhagytam, amikor vége lett az epizódnak. Folyamatosan azt hajtogattam magamban, hogy ne, könyörgöm, NE legyen vége, mert nézni akarom még! Már ott tartottam, hogy belekapaszkodom a székbe, mert annyira pörgött a történet, hogy éreztem, hogy megindulok. A séróm lobogott. Fogalmam sincs mikor éreztem utoljára ezt egy Supernatural rész nézése közben… Hmm..

Folytatás a tovább mögött.

spn0819-0052.jpg

Ha jobban elgondolkodom, talán úgy 3 évaddal ezelőtt. Meg merem kockáztatni, hogy a 8. évad eddigi legjobb része volt, sőt évadok óta nem volt ennyire kiemelkedő része sem a sorozatnak. Így aztán nem is tudom, hogy honnan is kezdjem ezt a kis írást, mert igazából annyi minden történt, hogy muszáj kicsi spoilereznem, így aki FREE akar maradni, az inkább el se kezdje olvasni ezt a kis irományt! Én szóltam!

Lássuk miből is élünk. A Winchesterek Kevinhez indulnak, aki megfejtette végre a kőtábla alapján azt, hogy mi is a második próbatétel, amit Samnek el kell végeznie ahhoz, hogy közelebb kerüljenek a Pokol bezárásához. Ha ezt a fiatalabb Winchester sikeresen végrehajtja, akkor, már csak egy trial van hátra a háromból.

spn0819-0037.jpg

Csak az a baj, hogy a feladat nem egyszerű. Egy ártatlan lelket kell kiszabadítani a Pokolból és eljuttatni a Mennybe. Nos, igen… A tesók is néztek egy nagyot, amikor ezt Kevin elmondta nekik. És mi tagadás én is. De már előre dörzsöltem a kezem, hogy végre, 8 évad után csak nem megláthatjuk a Supernatural Univerzum Poklát? Már alig vártam, hogy Sam belekezdjen a próbába. Persze izgultam érte, de jobban vonzott az, hogy milyen is az a Pokol.

De még mielőtt kiderült volna, jött az első akadály a Winchester tesók előtt. Hogy is jutnak le a Pokolba, ha egyszer nem halottak? És ha le is jut Sam valahogy, akkor hogyan talál meg ott egy ártatlan lelket és juttatja ki? Igen, első hallásra nem egyszerű kérdések ezek. De mint tudjuk, mindenre van megoldás!

spn0819-0144.jpg

Kiderül ugyanis, hogy néhány Kaszás jó fizetségért titkos mellék utakon, kapukon, képes bárkit a Pokolba juttatni (Taxi Driver, köhöm, a rész címe). Szóval ezt a kérdést ki is pipálták a vadász fiúk, de ott a másik, a lélek kérdése, ám ez sem marad sokáig megoldatlan, kiderül, hogy a jó öreg Bobby Singer lelke bizony örök kárhozatra ítélve ott rohad a Pokolban. Tehát a terv kész is.

Bobby lelkét kell megmenteni ahhoz, hogy a második próbát is sikeresen hajtsa végre Sam. És hogy Bobby, aki jó ember volt, sőt élete végéig a gonosz ellen harcolt, hogyan is került a Pokolra? Egyszerű a válasz és szerintem, ha ezt olvassátok, már ki is találtátok. Igen, a jó öreg ír haverunk Crowley keze van a dologban. S persze stílusosan mivel is kínozhatná szerencsétlen baseball sapis Bobbynkat a Pokolban, természetesen a két srác démon alteregóival. Ötletes, de durva! Olyan Crowley-s.

spn0819-0210.jpg

Ha már itt tartunk és Bobbyról esik szó, amikor megláttam Jim Beavert a képernyőn konkrétan felkiáltottam, ahogyan Sam is, mert szegény srácot azonnal pofán is verte, hiszen nem tudhatta, hogy ő bizony az igazi Sam és nem a hamis.

Mielőtt még nagyon belemelegednék a folytatásba, beszéljünk a Supernatural-féle Pokolról. Igazából valami hasonlóra gondoltam. Sötétség, vörös fény, fura hangok, zajok, hideg cellákba üvöltő, szenvedő emberi lelkek. Igen, hasonlót képzeltem el én is. Semmi flanc, semmi üst vagy bazi nagy tüzek, csak diszkréten minden, de mégis mindenhol a fájdalom. Mindenki személyre szabott kínzást kap az örökkévalóságban, sőt még az is túl. Borzasztó. Szinte éreztem a bűzt, a hideget, amint Samet figyeltem, hogy lépked benne. Érdekes, hogy rögtön eszembe jutott, hogy járt már itt. És nem emlékezett semmire sem? Dean is volt ugyan itt, de ő is megkapta személyre szabott kínázást. A 3. évad vége profi volt. És igen, mondhatjátok azt, hogy éppen ezért, mert Deant láthattuk, már jártunk a Pokolban, de úgy igazából még soha sem. Nem? De most végre beletolták a pofánkba. Nem csalódtam benne. Ahogyan a Purgatóriumban sem.

spn0819-0537.jpg

És most ha már megemlítettem ezt… Azt írtam már, hogy Sam útja a Kaszással a Purgatóriumon keresztül vezetett a Pokolba. Igen, láthatta az öcsike, hol is járt Dean egy évig. És végre megértette mennyire nehéz is volt a bátyjának, aki csak Bennyre volt utalva.

Óh Benny! Akkor itt az ideje a következő kis spoilernek. Igen, ő is visszatér ebben a részben. Jó volt újra látni a kedvenc vámpíromat, de kár volt örülnöm, hiszen Dean a legnagyobb szívességet kéri tőle, amit csak lehet, az életét. S hogy miért? Crowley, mint a Pokol királya, besúgói által tudja, hogy az egyik Winchester a Pokolban, a saját felségterületén jár. Persze roppant dühös a kaszásra és hát sajnos a kaszás, kapott egy nagy kaszát és elhalálozott, így nincs senki aki kihozná Sammyt (és Bobbyt) a Purgatóriumból, ahová a Pokolból visszatért. Kellemetlen. Deannek cselekednie kellett.

Az egyetlen, aki tudja a kiutat az Benny, aki ha meghal egyből oda kerül. Így nincs más választás… Szívfacsaró volt a pillanat amikor Benny, a jó barát, a bajtárs beleegyezik, hogy meghal. És hát… Tudjuk, hogyan lehet egy vérszívót megölni, le kell vágni a fejét. És ki az aki ezt megteszi? Dean. Ám megbeszélik, hogy ugyan úgy ahogyan Dean is kihozta őt a Purgatóriumból, úgy Sam is meg fogja tenni, ha Benny segít neki kijutni onnan. Ám, hogy ez sikerül-e, és hogy Bobby felkerül-e a Mennyekbe, nos nem árulom el, nézzétek csak meg.

spn0819-0987.jpg

Óh és míg el nem felejtem. Naomi is színre lép. Nagy szarkeverő az már egyszer biztos. Nem szimpatikus. De hát angyalból van, miért is lenne az? (Ok, vannak kivételek természetesen.) Dean és a szárnyas csajszi megismerik egymást. És azt hiszem az idősebb Winchester nem zárta őt túlságosan a szívébe. Átlát rajta. Mert valljuk be, elég átlátszó amit csinál. Egyik pillanatban Castielt uszítja ellene, aztán most meg segít, miközben folyamatosan hazudik a srác képébe. Nos, az az érzésem, hogy Naomi jobb ha résen lesz. Bár a Pokol Királyának már így is a bögyében van, de most még Dean Winchester is felkerült az ellenségei listájára Crowley és Castiel  mellé… Nem túl fényes a jövőképe.

Szóval… a rész tripla 5 pontot kap! Mert volt benne minden, ami egy 40 perces igazi Supernatural részhez kell. Démonok, angyalok, harc, lelkizés, újabb szereplőkkel bővült a show univerzuma is, sőt volt Pokol és Bobby Singer is!

Sam Winchester kiállta a próbát és Benny segítségével vissza is tért bátyjához, aki már nagyon várt rá ugyan ott ahol ő is kijutott a Purgatóriumból. Természetesen volt testvéri összeborulás, amit már nagyon régen láthattunk és jól esett a lelkemnek.

supnat19-x.jpg

Aztán a vége… kaptunk egy olyan befejezést, hogy komolyan mondom, nem tudom, hogy fogom kibírni április 24-ig. Ugyanis most ismét elmegy egy két hetes szünetre a sorozat. Bár a következő, 20. epizód, prómója inkább egy filler résznek tűnik, ki tudja, talán még jó is lesz! És óh, ismét lesz egy visszatérő szereplőnk, a kedvenc hackerem személyében!

PS: Nem tudom mit is mondjak, TÖKÉLETES rész volt, TÖKÉLETES sminkkel.
PS2: Nem volt benne most a bunker, de megalkuszom.
PS3: Imádom Bobby zsörtölődéseit még most is, nem változott semmi sem az öreg. BALLS!
PS4: Crowley: „Az a jetiméretű Winchester épp most próbál betörni az anyahajóra...” Ezen besírtam.
PS5: Rohadtul nem akartam, hogy vége legyen. Miért csak 40 perces volt ez a rész?
PS6: Nagyon ott voltak a színészek a toppon! Reszpekt mindenkinek!
PS7: BENNY, NEEEEEEEEE!!!!!!!
PS8: Már csak 4 rész van a 8. évadból. Komolyan érdekel ebből hogyan másznak ki a Winchesterek, főleg Sam. Vagy talán ki sem mászik? Oooops…. O.o
PS9: Keresztúti Démon tényleg feka srác volt? Mi lett volna, ha alkut kötnek valami miatt? Ki smárolja le?
PS10: Az effektek királyok voltak. Sammyt hogy beszippantotta minden, mi? Állat volt ahogy eltűnik és befüstölög mindenhová.
PS11: A stáb a saját kis Harlem Shake videóját ez alatt a rész alatt csinálta, akit érdekel a videó a youtubeon fent van. Röhögjetek!

Címkék: sorozat supernatural

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr885196133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása