Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Texas Chainsaw Massacre 3D - két új videó

2012.12.29. 14:25 Csabi87

Már hetek óta nem igazán érkezett semmi új anyag a jövőév elején érkező Texas Chainsaw Massacre 3D-ből, de az ünnepek alatt azért két videót is feldobtak a netre, hogy a drága amerikaiak véletlen se felejtsék el, hogy 4-én erre a filmre kell befizetniük.

Hozzáfűzni nem akarok semmit, elég halovány lelkesedéssel állok a dologhoz, de legalább hátha kellemes csalódás lesz az egész.

A korábbi posztokat itt találjátok.

Címkék: videó jelenetek upcomings texas chainsaw massacre 3d

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr174985398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

judisz 2012.12.29. 15:44:02

Az 1. előzetes után lemondtam a filmről...bár ki tudja még mit hoznak ki belőle

2012.12.30. 22:09:47

Horrorkedvelőknek ezt KÖTELEZŐ megnézni, bemutató ide vagy oda, különben hogy akarod később fikázni? Ne feledjük, hogy eltelt vagy negyven év az eredeti óta, úgyhogy akár még jobb is lehet.

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2012.12.31. 09:24:01

@mejicano: igazad van. Sőt hozzá tenném, hogy az előző két filmet bírtam, sőt kedvencek, de az előzetesek alapján ebben nem érzek annyit, picit olyan ez most nekem, mint a Rémálom remake volt... azt se vártam, de persze megnéztem, majd másnapra elfelejtettem - remélem mondjuk ez jobban sikerül.
Viszont emiatt a hozzáállás miatt meg van a pozitív csalódás esélye :)
hátha

2013.01.01. 13:41:49

@Csabi87: nekem a Rémálom széria az örök kedvencem, a remaket én is csak kötelességtudatból néztem meg...Robert Englund nélkül csak egy tucathorror lett belőle, meg szerintem bátortalanok voltak az alkotók, eléggé Micimackó- szintű ijesztgetések voltak benne.
Viszont az eredeti TCM nekem nem túl meggyőző, bízom benne, hogy jól sikerül remake-elni

süti beállítások módosítása