Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Underground Fear - Interaktív Horror Labirintus Élménybeszámoló

2012.06.28. 18:53 Herschmi

underground_fear.jpgBlogunkat az a megtiszteltetés érte, hogy kaptunk ingyenes belépési lehetőséget az újonnan nyílt Underground Fear nevű interaktív horror labirintus szervezőitől, amit ezúton is nagyon szépen köszönünk.

Kora délutánra beszéltük meg a látogatást és vettem a bátorságot, hogy egyedül vágjak neki. Az Erzsébet körútról letérve a Barcsay utca egyik pincéjében található a labirintus. Kicsit meglepődtem, mikor a lépcsőkön leérve egy vidám színekkel teli helység fogadott, bár hamar kiderült, hogy itt csak a jegyeket lehet lefoglalni és átvenni, maga a labirintus nem innen, hanem pár méterre az utcáról nyílik. Kis türelmet kértek tőlem, közben elmondták, hogy több teremben is népszerű horrorfilmeket elevenítettek meg pl. Texasi láncfűrészes mészárlás, Rémlom az Elm utcában, Fűrész, stb..  valamint megkértek olvassam el a házszabályzatot.
Egyébként előzetes bejelentkezés szükséges, ezt jó, ha mindenki tudja, mielőtt csak úgy elmenne.

Átkísértek a bejárathoz, majd rám zárták az ajtót, ezzel megkezdődött a „túrám.” Kb. 35 percet lehettem bent, de mielőtt valaki keveselné a bent töltött időt, annak elárulom, hogy olyan irdatlan mennyiségű vizuális- és hanghatást hatást kaptam, hogy miután kijöttem, már akkor nehéz volt minden teremre visszaemlékezni, vagy a termek sorrendjére. Máskor egy hónap alatt nem történik velem annyi minden, mint itt  35 perc alatt. Így írásomban nem lesz az összes terem benne és lehet, hogy nem sorrendben jönnek majd. Aki szeretné teljesen új élményként megélni, ismeretlenül végig menni rajta, az ne olvassa tovább!

Egy rozsdás, zárt vasajtóval találtam magam szemben és fogalmam sem volt, hogy nyitom ki. Töprengeni nem volt időm, hirtelen egy retesz nyílt az oldalamnál és rajta keresztül egy kéz nyúlt a karom után, majd amilyen hirtelen megjelent, olyan hirtelen el is tűnt, én pedig kicsit félve elkezdtem a nyíláson benyúlva a kulcs után kutatni. Hirtelen rávertek egyet a vasajtóra, majd kattant a zár és kitárult előttem az ajtó.

Az első terembe lépve egy katonatiszttel találtam szembe magam, aki ismét közölte velem a házszabályzatot, majd átirányított a következő terembe. A terem a Fűrészt elevenítette meg. Egy fickó volt lábánál fogva egy csőhöz láncolva, mellette véres wc kagylók és egy kád. Az egyik teremben egy ágyhoz kötözött lány könyörgött a segítségemért, sajnos nem sikerült kiszabadítanom. A szekrény mögé bújva figyeltem, ahogy egy szörny „marcangolja”, miközben azt sikítozza, hogy meneküljek. Egy másik teremben egy hatalmas termetű szovjet szakácsnak kellett segítenem elkészíteni Sztálin vacsoráját testrészekből. Tényleg beszartam, mikor belenyúltam az ételbe és dühében szakácsunk egy sarlóval megindult felém. Két kört tettünk az asztal körül, majd egy hús kloffolót a mellkasomnak nyomva közölte, hogy 10 másodpercem van elmenekülni. Egy gonosz bohóccal is összehozott a sors: előbb végignéztem, ahogy egy fogorvosi székhez kötözve kihúzzák a fogát, majd később már elmebeteg módon mutogatta nekem, hogy bosszúból levágta a fogorvosnő gyerekének fejét, majd hintáztatta a halott csecsemőt. Egy másik helyen a halott csecsemő anyja kérte számon tőlem, miért nem mentettem meg a gyermekét.

Egy másik teremben egy fehér lepellel fedett lány volt. Megkért, hogy feküdjek le az ágyra. Hirtelen sötét lett és elég ijesztő volt percekig vaksötétben várni, vajon mi fog történni. Volt egy folyosó, amin a falak fekete lepellel voltak fedve. A színészek erre nyomva az arcuk és kezük olyan hatást váltottak ki, mintha a falon át akarnának kísértetek kijönni. Véleményem szerint az egyik legegyszerűbb és leghatásosabb ötletük a szervezőknek. Egyik másik teremben megtekinthettem egy ketrecbe zárva a láncfűrészes gyilkost. A rács minden alkalommal szikrákat szórt, mikor rácsapott a láncfűrésszel. De ami a számomra a csúcs volt, az az a szoba, amelyik közepén egy kút volt. Üres szoba volt, egy kazettával és tv-vel. Na, találjátok ki, ez melyik filmet idézi.

Összességében ennyiben tudtam leírni az élményeim, szándékosan nem is szerettem volna mindent részletesen elárulni. Így aki végigolvassa az élménybeszámolót, azt is garantáltan várja rengeteg meglepetés :D Nagyon tartalmas és felejthetetlen fél órát töltöttem el, tele rettegéssel. Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki egy kis borzongásra vágyik. Facebookon like-olhatjátok őket, ott interaktív játékokat találnak ki a szervezők és jegyeket nyerhettek.

Ui.: Senki ne üljön bele egyik szekrénybe se! Én megtettem és magamra zártam az ajtót. Utólag kiderült, hogy a statiszták jót szórakoztak ezen és kicsit gondban is voltak, hogy csaljanak ki.

Elérhetőség:

Cím: Budapest, 1073. Barcsay utca 3.

Tel.: 0620/528-21-91

www.undergroundfear.hu

http://www.facebook.com/UndergroundFear

Időpont foglalás:

Tel.: 0620/528-21-91

info@nightmareinbudapest.com

Nyitvatartás:

Hétfő - Zárva

Keddtől - Vasárnapig   12-22ig

Jegyárak /Kedvezmények:                                               

1-2 fős csoport esetén: 2.900 Ft / fő

3-4 fős csoport esetén: 2.600 Ft / fő

5-6 fős csoport esetén: 2.300 Ft / fő

10 fő feletti csoport bejelentkezése esetén :1.900 Ft / fő

Diákjegy: 1.600 Ft

(igénybevehető: keddtől-csütörtökig, érvényes nappali diákigazolvánnyal rendelkező tanulónak)

Címkék: élménybeszámolók underground fear

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr694602533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása