Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Rövidfilm ajánlók: Tooth Fairy - írta Victory

2012.05.01. 13:34 Csabi87
A Jútyúb teljes estés filmjei között barangoltam, és kerestem volna egy trailert, és aztán az alábbi kisfilmbe botlottam.
 
Mindenki volt gyerek! Ismerjük a Mikulást, a Húsvéti Nyuszit és a Fogtündért is. Azt az alapszabályt is, hogy csak akkor jönnek, amikor alszunk. De mi történik, ha mégis meglessük őket?
 
Az alábbi 3 perces kisfilm most döntötte nyomorba gyermekkorom, és elérte, hogy a gyerekeimnek ne meséljek a Fogtündérről, mert akkor látni akarják.
 
7/10, kicsit lehetne izgisebb, mutathatna többet, de elmegy...
 
Címkék: rövidfilm ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr394475678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása