Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Supernatural (Odaát) 7. évad 13. rész

2012.02.08. 17:33 Csabi87

A múltkori egy hónapos téli szünet után, a Supernatural megint pihent pár hetet és gondolhattuk volna, hogy egy igazán erős résszel tér vissza - hiszen az előző két rész sem volt az a kimagasló, bár azért tetszett.
Annyit már az előzetesből is leszűrhettünk, hogy Dick Romain és a leviatánok ezúttal sem igazán kerülnek képbe és egy viccesnek tűnő MOTW részt ígért a 20 másodperces promó. Ennek ellenére én egészen csalódtam, mivel valóban MOTW epizódot kaptunk, de egy nagyon gyenge és felesleges 13. részről beszélhetünk.

A tovább után spoileresen folytatom.

 

Az az igazság, hogy már baromi várnám, hogy a leviatánok újra előkerüljenek és erősen duzzogok amiatt, hogy ennek se híre, se hamva, mindössze egy félmondatos utalás van általában arra, hogy Dean mérges és már igazán elkapná Dick Romaint, de még nincs rá mód, viszont heti szörnyek addig is vannak. Nyilván a készítők a végére tartogatják a főellenségeket, de baromira hiányoznak már és engem - bármekkora rajongó is vagyok - már nem tudnak lekenyerezni, holmi amazonokkal... főleg nem így, ahogy a 13. rész esetében próbálták.

Az évad talán leggyengébb heti szörnyeit kaptuk (hanem a sorozat leggyengébb heti szörnyeit) most és valamiért olyan íztelennek, száraznak éreztem ezt az epizódot, pedig jól kezdődött, a már jól bejáratott módon, és igazából sablon rész volt ez, hiszen megannyiszor láttuk már ezt. Sam és Dean rátalálnak egy ügyre, kiadják magukat FBI-nak és megpróbálják elkapni a gonoszokat, ami általában sikerül is. Nos ugye itt azért csak részeredmény született, de azért bízom benne, hogy ez nem jelenti azt, hogy még találkozunk az amazonokkal. Hogy miért? Mert baromi unalmasak voltak és azonkívül, hogy csúnya lett a szemük nem sok minden történt.

Az egyik nagy bajom az volt, hogy ha amazonokra gondolok (persze nyilván ritkán van ilyen, csak a magányos éjszakákon), akkor erős, vonzó, többnyire fiatal nőt képzelnék el, itt pedig kaptunk pár ilyet, meg egy pár középkorú erősen leharcoltnak látszó nőt. Persze gondolom így próbálják ők becsapni az áldozatot... naná...


A gyerekes rész nem volt rossz, 36 óra és jön a baba, aki hirtelen felnő, majd azért beáll az öregedés a normális szintre, viszont a szuper póver megmarad és adja neki. Dean meg ugye be is sétált a csapdába, ami nem volt annyira élet idegen, csak a készítők pechjére nekem pont most jutott eszembe, hogy mennyire baromi unalmas, hogy a két vadász általában mindig beszopja, és nyilván a végén heppi end és kivágják magukat, de így ezerkettedszer már rossz volt nézni. Bár lehet csak nekem volt ilyen napom.

A rész mondanivalója pedig? Pffff... ennél egy döglött borz ötletesebb és kreatívabb. Dean jól pofán köpte magát, ami részben érthető, de azért annyira nem, hiszen a gyilkos Amy-t leszúrta, bezzeg a kislányát, aki szintén egy szörny, hagyta volna menekülni. Sam pedig most jól duzzoghat és megint meg lehet a szokásos péntek esti konfliktus a tesók között. Rém gyenge volt ez így és olyan ööö... hát ki mondom... én szánalmasnak éreztem.

A poénok azért nagyrészt rendben voltak, de igazából nem volt ez olyan vicces rész, drámainak pedig megint csak nem mondanám, pedig Isten lássa lelkem kurvára vártam az új részt, viszont a jövőhetet meg nem várom annyira. De legalább hátha akkor meg lesz a kellemes csalódás.

Az előzetes holnap kikerül, most picit el voltam havazva és most aztán szó szerint, de holnaptól ezt is, illetve a szokásos előzeteseket és posztereket is pótoljuk.

Címkék: sorozat supernatural

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr874079288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása