Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Stephen King: Tóparti kísértetek (2011) - Bag of Bones

2012.01.25. 19:28 Csabi87

Az az igazság, hogy az előzeteseket elnézve én vártam a Bag of Bones-t, persze sejtettem, hogy csalódni fogok, hiszen King filmeknél az esetek többségében ez történik. Végül pedig csak nem azt kaptam, amit a könyv alapján várni lehetett volna, de az előzetes is megtévesztő volt szerintem.

Viszonylag régen olvastam a könyvet (olyan 2 éve talán), ami azt hiszem nem is baj, mivel így kevésbé bőgtem el magam azon, hogy ennek a filmnek nem sok köze van a regényhez, persze kétszer másfél órában nem is lehet visszaadni a leírtakat szerintem, de hogy egy buta és unalmas filmet csináljanak arra viszont pont elég.

A történet központjában Michael Noonan áll, egy sikeres író, aki elveszti a feleségét (a könyvben is a busz baszta el? Mert nekem agyvérzés rémlik, jobb lett volna, mert a busz jelenet még buta is volt, szét se néz, csak megy át, mint a hülye...), majd úgy dönt, hogy leutazik a Nevető Sarába, tóparti kis házukba - a filmben persze szó nem volt Nevető Saráról - a döntést pedig lidérces álmai hatására teszi meg.
Odaérve különös dolgok történnek és egy unalmas nyomozás veszi kezdetét, miközben szellemek is megjelennek, a szarvas nyakában logó csengettyűt basztatva és a hűtőmágneseket kommunikációs célokra felhasználva. 
A helyet ölelő titokzatos rejtély pedig kiderül.

Kiherélték! Ki bizony, amivel nem is lenne túl nagy baj, mert hát tényleg megszokhattuk volna, de nem elég, hogy a herélés megtörtént, még sikerült butává is varázsolni, az amúgy fain történetet. Átlagos, gagyi thrillernek tűnt az egész. De nem? Borzasztó.

Na most, ha nem, mint Stephen King könyv gyűjtő és rajongó nézem a látottakat, akkor sem lehetek megelégedve, mert a két részes minisorozat első része álmosító, a második nem annyira, de ott se rágtam tövig a körmöm. Történnek ugyan szellemjelenlétre utaló jelek, de ezekre két perccel később már nem is emlékszünk.

A szereplőgárdát mondjuk azt hiszem nem nagyon lehet bántani, persze Brosnan nem erőltette meg magát, de egyébként se szokta, tehát csalódást ő sem okozott.
A két gonosz, az öreg bácsi és a szottyadt néni viszont jó választás volt. Devore tényleg egy vén fasz volt, míg a nő is leginkább egy aszott szipirtyóra hasonlított, szóval ők rendben voltak, persze más kérdés, hogy szerepük alig volt.
Ja igen néhány percre Julian Richings is feltűnik ám, ez jó pont, mert őt szeressük (na neem úgy, csak jó arc).

A rendezői teendőket Mick Garris látta el, mint már tette pár King filmnél (A golyó, A 97-es Ragyogás, Végítélet, Desperation), a forgatókönyvet pedig Matt Venne (Tükrök 2., Fehér zaj 2.), aki mindkét záró jeles film esetében az első résznél jóval rosszabb forgatókönyvet írt. Hmm.

A szereplők közül pedig Pierce Brosnan (A fűnyíró ember, Spar-plakátok), Melissa George (A rettegés háza, A sötétség 30 napja), Annabeth Gish (Texas gyilkos földjén) és Anika Noni Rose látható.

Ami a pontokat illeti, egy 5/10-et azért adok, mert próbáltam nem túl elfogult lenni a könyvvel szemben, viszont ez a film magában is egy középszerű (ha nem inkább picit rosszabb) alkotás. 

Továbbá, minden, ami Stephen King, az alábbi linken:

 

Címkék: könyv szellem stephen king 2011 amerikai film 5/10 ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr243532287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása