Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tükrök 2. (2010) - Mirrors 2

2010.10.20. 10:14 Tsabee87

Ugye 2 azaz kettő  évvel ezelőtt volt egy a Mirrors-ra keresztelt horror film a mozikban. Kiefer Sutherland-del a főszerepben, meg Alexandre Aja-val a rendezői székben (meg egyébként társ-forgatókönyvíróként is, amit lehet nem egybe írnak). Aja bácsihoz remek kis filmeket köthetőek, Kiefer Sutherland meg mégis csak Jack Bauer, ezért hát várós volt a film. 
Tulajdonképpen tetszett is, no és mivel ezzel sokan így voltak, ezért készítettek is egy második részt, ám de csak dvd-re.

Tehát Mirrors 2. Azt kell mondanom, hogy a film baromi jól kezdődött, sokkal jobban, mint azt én - aki tudja (de legalábbis azt hiszi, hogy tudja), hogy ezek a filmek az esetek többségében a szarral vetekednek - vártam.
Nagyon jól belekezdettek, hullottak az emberek, megjelent a tükör túloldalán a gonosz lény/lány (jó nem is annyira gonosz, mert kiderül okkal teszi azt, amit tesz, de mégse szép, amit csinál) és ilyesmik. Nagyon jó volt, a fura fejű főszereplő ellenére (jó, pont én beszélek, de na én ezért csak blogolok, meg rádiózom). Tartott is ez olyan 30-40 percig, aztán meg jött egy kis visszaesés, amit sajnos a végén se követett semmiféle újra felemelkedés (igazából nekem nem is tetszett a vége).

A történetről azért írnék picit, meg aztán azért arról is, hogy mi nem tetszett.
Szóval van egy Max-ünk, aki nem őrült (haha, - most a Mad Max-ra gondolok ám), hanem egy autóbalesetben elveszejti feleségét (és ez az a rész, amit aztán flashback formájában kibontva tolnak az arcunk elébe... és olyan vontatott, lassú és fura képsorokat kapunk, hogy nekem ez inkább volt unalmas, mint megrázó, vagy szívszorító, vagy ijesztő... én érzéketlen tuskó ugyebár:).
Nehezen teszi ezen túl magát, és ebben próbál neki segíteni az apja, aki munkát ajánl a z... ööö... nem jöttem rá miként funkcionál a hely, volt egy bazi nagy tér, ahol volt egy tükör... (lehet ám csak én vagyok buta... sőőtt), no mindegy lényeg a lényeg, hogy biztonsági őr lesz ezen a szent helyen, ahol az előző őr pöppet meghibbant és üveget rágcsált kétpofára (és még vérzett is, hujjujj nem is kicsit).

Nem is folytatnám ezt tovább, tessék megnézni, hogy mi a vége (nem lesz ám nagy csavar).

Ami meg nem tetszett azt jeleztem, illetve a parkban sétálgatós résznél is úgy éreztem picit leül a dolog. A katarzis is elmaradt a végén, sőt én picit összecsapottnak is éreztem a zárást, de lehet csak, mert valami jobbra számítottam.

A forgatókönyv elkövetése egyébként Matt Venne-hez köthető, aki a Fehér zaj 2-t is írta, illetve a Horror mestereiben, meg A félelem maga című sorozatba is belekontárkodott. Rajtakívűl egyébként az előző részt is íróként jegyző Sung-ho Kim is forgatókönyvezett.
A rendezés Víctor Garcia-t dícséri (és egyébként azért tényleg dícséri), ő a visszatérést a kísértethegyre filmet rendezte többek között.

No a végére marad a pontozás, ami azért 6/10, annak ellenére is, hogy nekem picit leült és ott is maradt a film, viszont láttunk már ennél rosszabb folytatás filmet is.

Címkék: 2010 misztikus amerikai film 6/10 ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr152385486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása