Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

The Visit (2015)

2016.10.08. 18:32 OctoberAir

screen-shot-2015-04-19-at-3_42_09-pm-620x400.pngM. Night Shyamalan remek visszatérést produkált mozis fronton A látogatással. Erről a filmről is találsz kritikákat a Horror-Filmek.hu oldalon. 

Na persze rengeteg másik írásra is rábukkanhatsz.

 

Címkék: amerikai film 8/10 2015 ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr367876238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

flipiflopi 2015.10.08. 21:05:20

Erről az 1988-as "Grandmother's house" című förmedvény jut eszembe. Az szerintem életem egyik legrosszabb filmje volt.
Remélem ez nekem is pozitív csalódás lesz, főleg mivel kézikamerás filmeket még akkor sem szívesen nézek meg, ha pénzt kapnék érte. Ezzel kivételt teszek.

SarahConnor 2015.10.09. 20:56:37

Megnéztem, abszolút jól szórakoztam rajta. Félelmetes volt, mikor annak kellett lennie, és bizarr a humora, ami viszont nem viszi félre a filmet. Érdekes egyveleg, az tuti, de kellően jól teremt feszültséget, jó a sztori. Nézésre érdemes!

hmes 2016.01.06. 00:01:22

Nagyon tetszett a Visit, bár én is rosszul voltam kezdetben a kézikamerázástól, de olyan eredetien építették bele a történetbe, hogy a sokszor nagyon direkt helyekre letett kameraállások sem zavartak. Nagyon jó csavar van benne, amire bevallom, egyáltalán nem számítottam pont azért, ami a legnagyobb erőssége a jó horrornak/thrillernek/bármilyen filmnek. Ez az eredetisége, az, hogy nem a húszezredik jócsaj menekül a maszkos gyilkos, vagy slasher filmet kell végignézni, hanem minden ízében eredeti és izgalmas. Brávó! Nekem is illeszkedik a legjobb crossover filmek idén látott sorába, mint az It follows, a Tall man, vagy a Krampus. Ajánlatos.

süti beállítások módosítása