Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

I Spit on Your Grave 3. - Vengeance is Mine (2015)

A sírköpködés harmadik felvonása

2016.10.06. 17:31 Jason13

mg_7136.jpgMár megint köpnek a sírunkra. Ráadásul ez alkalommal egy meglehetősen vérszegény folytatással találkozhatunk. Nem szeretjük ezt mondani, de ez a film kifejezetten elkerülendő.

Minden további részletet a Horror-Filmek.hu oldalon írtunk, ahol több más kritikát is találsz. 

Címkék: amerikai film 2/10 2015 ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr277894646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attila Racz 2015.10.06. 23:50:38

Ehhez nincs mit hozzatenni, total szepen elmondtad amit en is gondoltam a filmrol.

Nekem anno az eroszakolos resz baromira szar volt, ferfi letemre inkabb attekertem, mert vhogy nem birtam nezni, ellenben a gyilkossagok, nagyon kemenyen voltak abrazolva azok tetszettek. A masodik es ez a harmadik resz lenyegeben mehet is a kukaba, mert total felesleges volt egyatalan elkezdeni is.

Ahogy irtad, atvihettek volna akar dramaba is, de annyira borzalmas volt a szineszi alakitas es a forgatokonyv, h inkabb mentek volna ra a gore-ra, de az is kb 30 masodpercben le volt tudva.

mejicano (törölt) 2015.10.07. 15:44:18

Na jó, ezek után biztos nem nézem meg. Amúgy is kétségeim voltak, legalább tudom, hogy nem alaptalanul.

Georgina Nagy666 2015.10.12. 13:42:36

Valóban igaz amit írtál de én mint Nő,kifejtetten élveztem(még ha kevés is volt) a brutalitásnak eme formáját :-)

süti beállítások módosítása