Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Penny Dreadful 3. évad előzetes

2016.01.20. 14:31 Csabi87

Általában akkor eszmélek rá, hogy milyen rohamos mértékben öregszem, amikor jön egy Bates Motel 4. évados előzetes vagy érkezik egy Penny Dreadful 3. évad trailer - ha esetleg így nem szimpatikus, akkor nevezzük Londoni rémtörténeteknek a szériát.

cast-of-penny-dreadful.jpg

Mintha tegnap lett volna, amikor megnéztem három részt és azt ígértem, hogy az évad végén szintén érkezik egy írás, aztán a három résznél tovább azóta se jutottam. Ez egy ilyen bicikli.

A folytatás azonban májusban befut, a tovább mögött pedig az előzetessel is szolgálni tudunk.

Címkék: sorozat előzetesek penny dreadful

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr998288904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása