Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

The Walking Dead 6. évad 3. rész

2015.10.27. 06:47 Csabi87

Hú. Azt hiszem kicsit nehéz szavakat találni a The Walking Dead legutolsó része után. A csillagos ötös szerintem teljesen megérdemelt és azt követően, hogy a korábbi részben a készítők bizonyították, hogy zombik nélkül is képesek egy igazán ütős részt összerakni - nyilván, hiszen drámáról van szó, nem pedig egy Z Nation szintű zombis agymenésről, de azt hiszem bőven kiemelkedő volt a 6. évad 2. része a hasonló kaliberű részek közül. Mondjuk azt is tudjuk, hogy a The Walking Dead utóbbi évadaiban nem feltétlen a zombik jelentették a problémát.

twd-2.jpg

A mostani részben azonban igen, a stáb pedig egy az előző színvonalát minimum megütő - hanem megugró - felvonást varázsoltak elénk. Nem is tudom mikor volt utoljára ennyire kilátástalan hőseink helyzete, hogy mikor okoztak a zombik legutóbb ekkora problémát - ha egyáltalán.

Az a fajta rész volt ez, amire tam-tamot járt a lábam, mert izgultam és annak ellenére, hogy a tervem az volt, hogy ágyban fekve nézem végig az egészet, muszáj volt felülnöm, a szívem pedig néha a torkomban dobogott. Komolyan mondom rég volt hasonló - de mondjuk lehet front volt tegnap és attól volt mindez. Höhö.

twd-1.jpg

Igazi spoilerekbe nem is szeretnék belemenni, mert arcul csapnám magam, ha valakinek is elrontanám az élményét. Legyen elég annyi, hogy most a zombihordát terelő csapat kapja a főszerepet, akik habár hallották a kürtöt, megpróbálják befejezni a küldetést, naná, hiszen mi mást tehetnének.

Persze vannak, akik visszaindulnak Alexandriába - azt mondjuk nem teljesen értem, hogy miért tartott ez nekik olyan sokáig, nyilván a hős alexandriai polgárok lassítják őket, de olyan irreálisan hosszúnak tűnt az egész, ami mondjuk nem baj, mert nem egy Gyűrűk ura-féle vándorlásra kell gondolni.

twd-3.jpg

Az évad első részére nagyon ígérték, hogy eddig nem látott mennyiségű zombit kapunk, ami nyilván így is volt, de ugye leginkább CGI-vel varázsolt agyhalottakat kaptunk - igaz azt Greg Nicotero korábban lenyilatkozta, hogy több ilyenre számíthatunk, mert hogy a zombik annyira lezüllöttek az elmúlt 6 évad alatt, hogy nekik maszkmestereknek kicsivel kevesebb dolguk lesz. Ennek ellenére most azért többnyire statisztákat kaptunk és millió egyet. Rickék pedig meg annyiszor kerültek kilátástalan helyzetbe, ez a mostani viszont talán mindent überelt.

Természetesen az alexandriai azt-se-tudjuk-mi-az-a-zombi lakosokkal tényleg van probléma, sőt igazából más sincs. Elképesztő nézni, ahogy balfaszkodnak és kicsit fura is, hiszen ritkán látunk ilyet, de miért ne? Ők tényleg csak átvészelték az egész járványt és többnyire nyugiban éltek - mondjuk érdekes kérdés, hogy mi lett volna velük, ha Rickékre sosem találnak rá.

twd-4.jpg

Hmmm... Csak sikerült szavakat találnom, abban pedig erősen bízom, hogy a folytatás minimum hasonló színvonalú lesz, hiszen igen erős évadkezdésen vagyunk túl. Ha focis példával szeretnénk élni, akkor mondjuk a magyar bajnokságból a Fradi szárnyalása juthat eszünkbe, eddig háromból megszerezte a 9 pontot a TWD.

A következő részig viszont ismételten ajánljuk figyelmedbe a legjobb hazai The Walking Dead-es közösséget a Facebookon

Címkék: sorozat zombi the walking dead

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr688025206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.10.27. 12:15:47

Akkor majd én spoilerezek. :D:D

Aki még nem látta az ne olvasson tovább!!!!

Én szóltam.

De tényleg.

Na szóval.

Glen nem hal meg, akit zabáltak az nicholas teste volt sztem. Glen majd jól bebújik kuka alá és megmenekült.

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2015.10.27. 14:12:38

@doggfather: gondolod? Hátha neked van igazad. A képernyő is elsötétült, én abból is arra gondolok, hogy Glenn is meghal.

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2015.10.27. 14:12:38

@doggfather: gondolod? Hátha neked van igazad. A képernyő is elsötétült, én abból is arra gondolok, hogy Glenn is meghal.

mejicano (törölt) 2015.10.27. 14:40:44

Én is arra gondolok, de remélem mégsem.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.10.27. 14:49:27

@Csabi87: nem hiszem, hogy kiírnának egy főszereplőt.

A sori közel se olyan bátor, mint a képregény.

tees06 2015.10.27. 18:23:55

Én nagyon remélem hogy Glennt nem fogják kiírni, de nem egy főszereplőt írtak már ki. Egyébként én azt nem értettem pontosan, hogy Rick mit is akart ott a lakókocsival. Várta a többieket, de miért? A másik csoport gyalog beért, akkor ő mire vagy kire várt? A többieknek meg volt járművük.
Mellesleg nagyon izgalmas volt, nekem az jutott eszembe erről, amikor a börtönből menekültek, illetve hasonló volt számomra a farmról való menekvés is. Azok is izgalmasak voltak.

DISTANTxTHUNDER 2015.10.28. 11:30:03

@Csabi87: @doggfather: Valószínűleg a kuka alá sikerül valahogy bemásznia.. meg abból is lehet sejteni hogy túléli hogy a talking deadben sem jelent meg,ahol mindig azt szokták meghívni aki az adott részben távozik,de talán a képregény is segítséget ad(ott ugye Glennt egy kicsit máshogy,más körülmények között ölik meg),bár a sorozat nem a képregény vonalát követi..de nagyon epicre sikerült a jelenet az biztos,én is elhittem(gondolom abban a pillanatban mindenki),az egész rész is nagyon top volt..kár hogy állítólag a köv rész flashback lesz,bár már amúgy sem tudom hova tudják még fokozni az izgalmakat..Rickel kíváncsi vagyok mi fog történni,de tuti túléli valahogy..JSS

Ladygaga 2015.10.29. 09:48:04

Nem értem, miért mondják a képregény-rajongók, hogy az eredeti jobb, vagy bátrabb. Kiváncsi lettem, és megnéztem, amihez hozzájutottam. Nekem pl fele élményt se nyújt a képregény a sorozathoz képest. Elnagyoltak a rajzok, ocsmányak a szövegek és persze egy rajzolt figura nem annyira kifejező, mint egy színész. Szerintem. Én pont azt szeretem a sorozatban, hogy bármi megtörténhet. A Kormányzó előéletéről szóló könyvet kifejezettem utáltam, annyira más volt a hangulata, mint az egész sorozatnak.

süti beállítások módosítása