Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egész pazar lett a Scream Queens főcíme

2015.09.03. 12:50 Csabi87

Kicsit úgy érzem, hogy elhanyagoljuk a FOX-on szeptemberben érkező Scream Queenst, de valahogy nem is érzem azt, hogy tűkön ülve várnám a kezdést. Pedig idétlenség lehet a részemről, hogy előre lesajnálom a végeredményt, hiszen Jamie Lee Curtis is szerepet kapott, sőt Emma Robertson és Abigail Breslin sem elhanyagolható tényezők. Meglátjuk.

scream-qeens.jpg

A premier szeptember 22-én esedékes, viszont kedvcsináló gyanánt a főcím már nézhető. Szerintem teljesen pöpec lett. A sztori egyébként egy campuson játszódik majd, ahol egy gyilkos kezdi szedni áldozatait.

Címkék: sorozat scream queens

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr267757936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.09.04. 07:56:06

Én előre lesajnálom, a trailer sem nyűgözött le. Szerintem ez inkább afféle pomponlány- sorozat, pár gyilkossággal, hogy ne csak nyávogás legyen benne.
Még a címe is elrettentő.

Attila Racz 2015.09.07. 19:33:33

Uristen mi volt ez a szemet amit most lattam? Ez olyan mintha par foiskolas amator filmes egy modern teloval okorkodtek volna egyet mikozben kemenyen ment a tutu. Ez most tenyleg egy letezo sorozat lesz TV-ben? Te jo eg!

süti beállítások módosítása