Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hemlock Grove utolsó évad - előzetes

2015.08.28. 19:40 Csabi87

Jön a Netflixes Hemlock Grove zárása, a 3. évad, ami a The Final Chapter elnevezést viseli. Ehhez érkezett egy rövid kis promóanyag. A premierre október 23-án számíthatunk.

Címkék: sorozat előzetesek hemlock grove

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr667741706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.08.31. 08:15:35

Röhögj ki, de én szeretem, és pont a szülinapomra időzítették - tök jó ajándék.
Legalábbis a zokninál jobb :)

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2015.08.31. 15:31:36

@mejicano: mondták páran, hogy érdemes volna folytatnom, de egyszerűen nem vitt rá a lélek, az a baj némelyik szereplő végtelenül unszimpatikus volt, így pedig azt hiszem csak vajúdtam volna a sorozattal :D

2015.08.31. 18:48:17

@Csabi87: tényleg kár, de azért valahogy túlélem :) Én meg az Under The Dome- mal meg az Reggeltől Estig sorozattal vagyok így, még az első részt sem bírtam végignézni egyikbű sem.

süti beállítások módosítása