Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Visszafordíthatatlan (2002) – Irréversible

2015.07.05. 18:29 tfsello

images_2_1.jpgGaspar Noe filmje egészen különleges alkotás. Brutális és pont emiatt nem lehet eldönteni, hogy ezt látni kell vagy érdemes inkább megtiltani a nézését.

Hogy mit gondolunk mi? Az kiderül a Horror-Filmek.hu-n található kritikánkból.

Címkék: 2002 10/10 francia film ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr417596620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Valkyr81 2015.07.06. 08:48:05

Egyetértek a kritikával, valóban egy maradandó mű. Csak az a megtekintés utáni, két alvás nélküli éjszaka nem hiányzik :).

Mészáros Laci 2015.07.06. 13:17:14

nagyon durván hangzik. nem tenném kötelezővé, nem mindenkinek van rá szüksége.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2015.07.07. 00:41:42

egyik abszolút kedvencz filmem, hibátlan/tökéletes.

mindenkinek ajánlom - aki szereti ezt - Gaspar Noé 2. filmjét (nincs sok, még teljesen friss a 3. filmje) az Enter the Void-ot; én úgy szoktam röviden megfogalmazni, h a tibeti halottaskönyv első megfilmesítése (ugye doku sok van).

mojoking77 2015.07.07. 10:11:03

@Mészáros Laci: Durva is. En sem tennem kotelezove, amugy sem menne. A Toldibol az elso 10percben kb 50 ember ment ki a filmrol (a nezok kb 2/3-a). A nemi eroszakos jelenet nekem is sok volt, utana en is othhon neztem meg megint, az emlitett jelenetet at-tekergetve. (Ha ez azt jelenti, hogy gyenge a gyomrom, am legyen...).
A szervonek. -> OK, akkor varjuk a Szerb film kritikajat :))

Mészáros Laci 2015.07.07. 10:16:21

@szorokin:

Most kapcsoltam össze, miért ismerős Gaspar Noe... az Enter the Void-ot nagyon szeretem, vagy négyszer megnéztem (moziban nem sikerült elcsípnem, csak párszor vetítették), annak elenére, hogy az állandó neonszínű villogás rém bosszantó. A Tibeti Halottaskönyvről korábban láttam már dokumentumszerű filmet, szóval a téma nem volt ismeretlen, de az Enter the Void nagyon jól eltalált filmváltozat.

Mészáros Laci 2015.07.07. 10:17:13

@mojoking77:

Meg kell szereznem ezt a filmet. a Tabán kinotékában vajon megvan? Hazafelé benézek.

Mészáros Laci 2015.07.07. 12:12:54

aki imádja a spoilereket, itt találhat egy olyant, amely még a spolierek között is durvának számít:

www.moovie.cc/online-filmek/visszafordithatatlan-online

Kb mintha a Csillagok Háborúját így reklámozná valaki: "Luke ekkor még nem is sejti, hogy legnagyobb ellensége tulajdon apja. Vajon sikerül-e maga mellé állítania...?"

Mészáros Laci 2015.07.07. 12:41:27

ez a "segítek nektek megtalálni" - na ez nagyon nem kellett volna. mínusz két csillag.

süti beállítások módosítása