Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Poszteren a Matthew Foxos zombihorror

2015.06.25. 07:55 Csabi87

Extinction. Csak mert ugye neve is van a gyereknek. Ez az a zombis film, amelyet Magyarországon forgattak és amelyben Matthew Fox is feltűnik. Előzetest már mutattunk korábban is, viszont a tovább mögötti posztert még nem mutattuk, de majd most.

Viszont a hajtás előtt egy fotó Fox úrról és a jó kedvében kacagó fehér zombiról.

extinction-1.jpg

extinction_poster.jpg

Címkék: zombi extinction

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr317570572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.06.26. 12:06:52

Tetszetős poszter. Ezt a Foxot illene ismernem?

2015.07.15. 21:48:33

Ja, akkor nem. A lostot én nem bírtam öt-hat résznél tovább, azt is igyekeztem elfelejteni

süti beállítások módosítása