Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A Londoni rémtörténetek nem érnek véget

2015.06.24. 17:45 Csabi87

Haladjunk tovább újfent sorozat fronton, ugyanis biztossá vált, hogy a Londoni rémtörténetek, ami egyébként oridzsinál címén Penny Dreadful, tovább folytatódik és lesz harmadik évad is.

penny-dreadfuk.jpg

John Logan sorozata egyébként tényleg nem rossz, néhány klasszikus horrorkaraktert zsúfoltak benne össze és a viktoriánus Londonba pakolták őket, hogy aztán hadd szóljon. Szól is, igaz én személy szerint még nem értem az első évad végére, de nem azért, mert a végeredmény nézhetetlen.

Josh Hartnett, Eva Green és Timothy Dalton megmaradnak a főszerepekben, a Comic Conon pedig talán az is kiderül, hogy kik csatlakozhatnak majd hozzájuk.

Címkék: sorozat penny dreadful

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr97570538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.06.25. 11:17:38

kicsit kevesebb szex a ponyvahősök között és több verekedés jó lenne.

Az első évad bond vámpírjai, a második ava lord boszijairól szól, remélem a harmadikba rámennek a farkasemberre rendesen.

És dorian grey csinálhatna valamit végre nem csak hedonizmus és kész. :S

2015.06.26. 12:11:17

Én végignéztem az első évadot, de asszem nem erőlködöm vele tovább. A hangulata jó, de elég unalmas.

süti beállítások módosítása