Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

The Walkin Dead 5. évad 9. rész

2015.02.10. 09:39 Csabi87

Azt hiszem bátrak a The Walking Dead készítői, vagy még inkább elbizakodottak. Az évad folytatását egy meglehetősen megosztó résszel kezdték, amivel kapcsolatban könnyen el tudom képzelni, hogy volt,aki bizonyos részeit áttekerte, de akadtak néhányan, akiknek bejött az álművészieskedés és ez a stílusidegen rész. Ők vannak mondjuk kevesebben, ebben is biztos vagyok.

walking-500x280.jpg

Én személy szerintem bírtam, amit láttam, de messze elmaradt a várakozásoktól. A tovább mögött spoilerek következnek.

A részt Greg Nicotero rendezte, ennek kapcsán pedig dörzsölni kezdtem a kezeimet, hiszen talán a széria legjobb részei kapcsolódnak a nevéhez - jó nyilván ez szubjektív. Ezzel szemben most nem a tőle megszokott hentelést hozta, hanem dráma irányba mozdultunk. Ezzel talán még nem is lett volna probléma, hiszen ez szerves része a sorozatnak, most viszont minta túllőttek volna célon.

A koncepció, mi szerint a rész elején mutatott temetés részletei nem Beth búcsúztatásának részletei, hanem Tyreese, talán vitt egy kis színt a dologba, kicsit mondjuk átlátható volt, de igazán értelmes ötletnek még így is ezt nevezném.A művészinek ható képsorok vegyítése pedig totálisan indokolatlan volt. A The Walking Dead drámája eddig sem a giccsesen fényképezett tereptárgyakból és közelikből fakadt. Nem tudom miért gondolták, hogy majd most.

walking-500x280-1.jpg

Tyreese elvesztése, egyébként érvágás, egész jó karakterré nőtte ki magát. A hallucinációi érdekesek voltak. Egyrészt én kifejezetten örültem,hogy a Kormányzó így visszatért egy kicsit, láthattuk a kislányokat, Bobot - mondjuk Karent meg pont nem. Viszont számomra annak idején Rick Lori hallucináció sem feküdtek és habár most egy fokkal talán érdekesebben volt megoldva a helyzet, nem feltétlen vette be a gyomrom.

A tanácstalanság és a remények elvesztése viszont talán érezhető volt. Washington és az ellenszer reménye odavan. Noahék egykori búvóhelye sem megoldás, a folytonos mozgásban maradás pedig nem tartható.

walking-500x280-2.jpg

Új karaktere számíthatunk, talán a spin-offban feltűnők közül is lesz olyan még a maradék részekben, aki felbukkan, mintha olvastam volna hasonlót. Így Tyreese-nak, a nagy mackónak, aki a zombiapokalipszis során sem vesztett versenysúlyából mennie kellett. Ráadásul, amikor megjelenik egy-egy fekete karakter, akkor mindig eltűnik egy másik. Jött a pap, ment Bob, jött Noah, ment Tyreese. Hátha minőségi csere volt.

Olykor elférhet egy ilyen rész, szerintem volt már rosszabb is, más kérdés, hogy midseason kezdésnek meglehetősen gyengus volt, annak ellenére mondom ezt, hogy valahol tetszett a rész és még csak át sem tekertem.

Jövőhéten folytatjuk, addig tudod: A The Walking Dead hazai, rajongói FB oldala.

Címkék: sorozat zombi the walking dead

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr607157417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.02.10. 12:57:36

tyreese-ért nem kár egyáltalán. amilyen jó karakter a képregényben a soriban olyan rossz volt.

De:

Noah eddig 2 emberbe került nagyon értékesnek kell lennie ezek után.
Vagy öljék meg a következő részben az lenne igazán sokkoló.

PatrikDN 2015.02.10. 16:53:03

Azt vettem észre, hogy ha a rész elejétől kezdve a közepéig nagyobb szerepet kap valaki mint most Ty, az nagy eséllyel meghal(ami valljuk be várható volt így félévad nyitónál). Amúgy baromi jó volt ez a ,,hallucinálós kis szépen lassan ki leheli az életét" dolog, meg az elején, hogy egy temetésen vagyunk és mindenki azt hiszi, hogy Beth temetése. Majd kiderül hogy nem. :)

(Amúgy a második kép ahol a csontváz fekszik tükrözve van! :P)

süti beállítások módosítása