Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Véres telihold (2006) – The Feeding

Újabb balul sikerült vérfarkas sztori

2015.01.29. 17:39 SZANDRA

feeding.pngMiért szoktunk itt a blogon rossz filmekről is írni? Ez a kérdés már többször felmerült a Facebookon vagy a blogon. A válasz erre részben annyi, hogy sokszor belefutunk akaratunkon kívül is rossz filmekbe, és ha már végig szenvedtük, megosztjuk az élményt, így létre jön egy olyan „kritika”, ami film-nem-ajánlóként funkcionál.

Valamint egy díszpéldánya lehet az adott alkotás az „Ezeket sose nézd meg, ha jót akarsz magadnak!” típusú horror-toplistákhoz. Ha valaki véletlenül rátalál egy filmre, de nem tudja, mire számíthat és talál egy írást arról, hogy mennyire szörnyű, akkor elkerüli, vagy ha meg is nézni, nem fog túlzottan csalódni. Természetesen ez az írás szubjektív értékelés is, bár azért ami gyötrelmesen rossz, azon nincs mit szépíteni, kinek mi.

A Véres telihold beleillik a horrorok pöcegödrébe.

Jelen esetben én is belefutottam nagy lelkesedéssel a csapdába. "Véres telihold, jaj de jó, egy farkasemberes horror!" - gondoltam magamban először, sajnos sokszor előfordul, hogy egy kis tartalmi felvázolás és cím hatására bedőlök a marketingnek. Bár sokat nem vártam, sőt amennyire átfutottam, rossz érzésem támadt de végig szenvedtem, mert mint mondtam, van, hogy belefutunk rossz filmekbe, és írunk róla, nehogy más is bele essen ilyen csapdába!

feeding_.jpgAz Appalache - hegységben teliholdkor mindig előjön a veszély, majd lecsap gyanútlan áldozataira. Egy tinédzser csapat arra táborozik le, hogy kikapcsolódjanak. Ez azonban nem tart sokáig, ugyanis a farkas rájuk talál…A farkas igazi ellenfele Driscoll tiszt, aki igazán szimpatikus ember az egész katyvaszban. A szörnyeteg azonban mindenkit el akar pusztítani, vajon elég egy kiscsoport tini és pár rendőr hogy legyőzzék?

A tinik borzalmasak, mi a két alaptéma: szex és drog. Tipikus amcsi megközelítés, bár nem sokban különbözik a mai európaitól se. Komolyan mondom, ezeknek meg kell halniuk. Vagyis nagyon reménykedtem benne, hogy az a bestia nyírja ki őket, egytől egyig. Megérdemlik, és inkább ilyen tagokkal végezzen, mint a zsarukkal. A film egyetlen pozitívuma a rendőrség. Minden más negatívum, sajnos maga a vérfarkas is. Olyan ocsmány és béna ábrázolása van, hogy az nem ijesztő, hanem nevetséges. Mintha a mohácsi busójárás leggyengébb jelmezesét kiengedték volna az erdőbe rémisztgetni másnaposan… jobban bele is illene a történetbe, ez a farkas minden volt, csak nem jól illusztrált, horrorba illő farkas. Nem is tudok sajnos többet hozzátenni, a rendőrök érdekesek voltak, nem is voltak idióták, és ez egy nagyon jó pont. Minden más, még a minőség is, fájóan rossz, pedig 2006-ot írtunk, amikor készítették. 

Azt is hozzáteszem, hogy körülbelül minden évben, legalábbis én évente írok egy borzalmasan szörnyű műről, amit szerencsétlenségemre megnéztem és teljes szívemből utálok. Jobb, ha már most az év elején túlesek rajta, innentől már csak minden jobb lesz! Ez nem szokás, egyszerűen van, hogy rettentő rémes katasztrófákba botlom, nehogy más is elkövesse, inkább figyelmeztetek mindenkit, ezt sose nézze meg senki se! Én bevallom, tekertem benne, nem is keveset, a főbb cselekmények is önmagukban elegek. Nem éri meg időt szánni rá, 1/10.

Címkék: 2006 amerikai film 1/10 ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr17042585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsézön 2015.01.30. 08:38:32

Láttam vagy háromszor ezt a filmet. Persze mindháromszor sörrel a kézben.

BigTony 2015.01.30. 11:13:18

A cikk fele önismétlő, és fölösleges magyarázkodás. Ezt miért kellett? Inkább több tartalom, több infó a filmről illene egy cikkbe, még ha a film szar is. Már ez a kezdés tönkrevágta az egész kritikát, nem mintha a későbbiekben bármi is ki lenne fejtve. Építő kritika: kevesebb ilyet, légyszi! Mindenkit az adott film érdekel szerintem, nem az ilyen körítés.

SZANDRA 2015.01.30. 12:58:23

@BigTony: Ha láttad a filmet, akkor bőven megérted, miért csak ennyi információ van a filmről. Azért mert nincs több...semmi érdemleges nem történik benne a felvázoláson kívül, csak a menekülés és öldöklés, ezt nem lehet jobban kifejteni. Ha többet mondok már spoiler lett volna, kb. az egész filmet elmesélem...az pedig ugyanúgy nem jó. De csak nézd meg bátran! :) A rendőrökön gondolkoztam, kifejthetném-e, de nem tettem, mert akkor eleve a dicséretüket el kellett volna rontanom ugye azzal, ami történik menet közben, ergo spoiler...
A körítés meg kell, ami rossz, arra már jobb előre felkészíteni az embert, erre meg egyszerűen muszáj... :)

BigTony 2015.01.30. 15:08:32

Nem tudom. Szerintem 3 bekezdés magyarázkodás sok. pláne, ha a harmadik már csak ismétlődés.

Ha meg egy filmről ennyire nem érdemes írni, hogy gyakorlatilag semmi infó, csak összetákolt mondatok halmaza, akkor szerintem hagyjátok a belefektetett energiát a fenébe, hiába szenvedtétek végig a filmet, mert ennek nem sok értelme van. Olvasói szemmel legalábbis. Elég sok cikketeknél látom ezt, és egyre több ilyen van sajnos.

Facebookon is már szinte csak régi cikkek ismétlődnek, amiket a folyamatos olvasók már mind láttak, az újak meg valószínűleg sok mindent visszaolvastak már. Az új cikkek sem olyanok színvonalban, mint a régiek. Mintha megfáradtatok volna az utóbbi időkben. Ugye nem tervezitek a bezárást, mint a Horror-mirror? Nagyon sajnáltam őket, és sajnálnám ezt az oldalt is.

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2015.01.31. 06:28:20

@BigTony: Talán kicsit igazad van a megfáradásban, bár bízom benne, hogy nem olyan szörnyen vészes a helyzet. Megszűnni pedig nem akarunk, nincs tervben :) A Facebookon pedig tény, hogy ismétlődnek a régi cikkek, igazából vannak, akikhez még nem jutottak el és tényleg aki akarta visszanézte, de több mint 800 ajánlóról beszélünk, az meg egész sok.
FB-on így tényleg ismétlődnek a korábbi dolgok, de ennek talán van értelme. A másik ok pedig talán tényleg abban keresendő, hogy kevesebb az új poszt. Most így jut időnk a blogra, sajnáljuk, de azért igyekszünk :)

Az észrevételed pedig köszönjük!

Szexi Halálcsillag (törölt) 2015.02.01. 19:09:41

Nekem meg pont tetszett a felvezetés. Szerintem az efféle eszmefuttatások kötetlenebbé, színesebbé, és végső soron emberibbé teszik a cikket. Nem magyarázkodásnak éreztem, hanem filózásnak − amit temperamentumtól függően vagy szeret az ember, vagy nem.

süti beállítások módosítása