Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Télapó itt van! 5+1 télapós horror a puttonyba

2014.12.05. 16:01 Csabi87

Ha télapós és karácsonyi horrorfilmet keresel, akkor segítünk egy kicsit. Néhány a témába illő darabot gyűjtöttünk össze, amelyek segítenek az ünnepekre való felkészülésre, hiszen nem feltétlen csak a Wham - Last Christmas kötődhet szorosan az ünnepkörhöz.

A listánkat a Horror-Filmek.hu oldalon találod.

Címkék: toplista

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr156958695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2014.12.06. 18:15:28

Na, látszik, hogy a nagy elmék hasonlóan gondolkodnak :D trashneveles.blog.hu/2014/12/06/ha_telaponal_betelik_a_pohar

Amúgy a Christmas Evil-t érdemes megnézni? Az még kimaradt nekem.

A Santa's Slay amúgy rohadtul szórakoztató tudd lenni, főleg haverokkal és sörrel. A Silent Night meg tényleg egy meglepően jó remake, szerintem jobb mint az eredeti (persze a maga módján az is szórakoztató).

A Rare Exports meg az egyik kedvenc karácsonyi filmem, arról külön cikket is írtam, direkt nem raktam bele a gyilkos télapósba (mondjuk ugye abba nem is látjuk Miki komát vért ontani)

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2014.12.06. 20:06:20

@The Man Who Laughs: és tényleg :) A Christmas Evil érdekes kérdés. Írni még nem is írtunk róla a blogon - majd Karácsonyra marad, szerintem de pszt - Igazából a franc tudja, tudtam mire számítsak, ha valami nagy ütős horrort vártam volna akkor talán csalódok, így meg elment egynek :)

süti beállítások módosítása