Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Képeken A fekete ruhás nő folytatása

2014.12.03. 13:03 Csabi87

Egyelőre nem igazán tudom hova tenni A fekete ruhás nő folytatását. Az biztos, hogy nem várom tűkön ülve, de kíváncsi vagyok mit sikerül kihozni végeredményként. A baj, hogy nem olyan fenomenálisan meggyőző, ami eddig érkezett, de ettől akár még tűrhető is lehet a végeredmény.

Előzetest itt találsz, most néhány fotó érkezett, gondoltuk hátha csak ez hiányzik ahhoz, hogy jó napod legyen. Rajtunk pedig ne múljon.

Címkék: woman in black angel of death

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr256954245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2014.12.03. 18:12:18

Huh, hat amugy en se tudom, mennyire varom, de vegulis nekem tetszenek, mondjuk en szeretem az ilyen klasszikus, penesz-szagu, kodben uszo, allott-mallott, szoval ezt a nagybetus GOTH stilust mint amilyen az elso film is volt, ez meg azert nem tunik olyan rossznak igy :D

süti beállítások módosítása