Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az első fotó a Penny Dreadful 2. évadából

2014.11.26. 06:29 Csabi87

Jövőre folytatódik a Penny Dreadful azaz a Londoni rémtörténetek - ha minden igaz itthon az HBO adja. Az igazság az, hogy 3.-4. résznél leragadtam, de talán érdemes volna folytatni. Mondjuk most nem az én vacillálásom a lényeg, hanem, hogy Írországban forog a 2. évad, ami majd valamikor 2015-ben érkezik.

Az első fotó viszont már itt van, mondjuk ettől aztán senki nem fog becsinálni, de talán majd valamikor lesz olyan is.

PennyDreadful_9358-header-620x400.jpg

Címkék: sorozat penny dreadful

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr276933013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2014.11.26. 12:24:41

@doggfather: A nagyobbik fajtából, már pár napja gondolkoztam, hogy egyáltalán kitegyem-e... aztán gondoltam csak, ha már a sorozatot pár rész után elfelejtettük itt a blogon.

süti beállítások módosítása