Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Jennifer Lynch és Ti West is ott lesz Eli Roth új sorozatában

2014.11.14. 08:02 Csabi87

Persze mindketten rendezőként kaphatnak szerepet, a sorozat pedig a South of Hell volna.

Egy démonos-ördögűzős produkcióról van szó, melynek főszereplője egy démonvadásznő, aki pénzért vállal különféle munkákat. A dolog érdekessége lehet, hogy egy kis démon a csajban is van, aki pedig az elűzött lelkekből táplálkozik.

south-of-hell-series-610x354.jpg

A főszerepet Mena Suvari kapta, aki az Amerikai Pite-filmek cuki kis szöszijeként lehet ismerős, kíváncsi is vagyok, hogy ebben a szerepben mire lesz képes.

A pilotot Eli Roth rendezheti, de a 8 részes első évad során a rendezői székben Ti West (Kabinláz 2., The Innkeepers, The Sacrment), Jennifer Lynch (Aberrált élvezetek, The Chained) és Rachel Talalay(Tank Girl) is lehetőséget kaphat.

A széria jövőre startolhat a WE tv-n, a producerek között pedig Jason Blum neve is ott virít. 

Címkék: sorozat south of hell

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr456895321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S.Witwicky 2014.11.14. 10:37:50

Ez a beszéd! :) Egyébként Mena Suvari az American horror story első évadában is feltűnt.Ti West pedig otthon van az okkult témákban,úgyhogy mindenképp várós a dolog :)

Dzsézön 2014.11.14. 11:16:56

Eli Roth munkái nálam eddig nagyon nem nyerők, de azért észben tartom a dolgot.

S.Witwicky 2014.11.14. 13:10:24

@Dzsézön: Ja Eli Roth kb 4 filmet rendezett,de valahogy a legtöbben ismerik a nevét :)

Dzsézön 2014.11.14. 13:57:26

Producerként is megismerhették sokan. Legutóbb a Hemlock grove val. Kalap szart nem ért az se.

S.Witwicky 2014.11.14. 23:41:29

@Dzsézön: Hát terveztem,hogy megnézem,de szarozták ugyhogy kihagytam!Amugy ha valaki beleket trancsìroz,akk már jó rendezőnek számít?Szégyen szerintem! :)

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2014.11.15. 18:42:44

@Dzsézön: na köszönöm :) A blogos visszajelzések alapján egész sokan bírták azt a sorozatot, igaz négy részt láttam és azóta se bírtam rávenni magam, de legalább nem voltam egyedül azzal, hogy nem tetszett.

Roth munkái között egyébként akadnak jó dolgok, szerintem.

Viszont @S.Witwicky: jól írja, amit ír. Igazából nyilván nem látok bele, de nem tudom mennyi köze van ahhoz, hogy egy tényleg tehetséges Tarantino-val sikerült összebratyiznia.

süti beállítások módosítása