Keressük a legjobb kézikamerás horrorfilmeket!
Nagy valószínűség szerint a kézikamerás horrorfilmek azok, amelyek a legjobban megosztják a közönséget. Van, aki imádja őket és őszintén végig izgulja az olykor ólomléptekkel haladó sztorit, míg másnak herótja van az örökös kamerarángatástól és egy mestermunkának nevezhető darabot sem képes végig nézni.
Ugyanakkor kétségtelen tény az is, hogy bizony akadnak jól sikerül darabok a műfajban. Ezeket szeretnénk most összegyűjteni.
A tovább mögött a jó öreg Google Drive segít abban, hogy elküld nekünk a kedvenc kézikamerás horrorjaid címét, amelyekről azt gondolod, hogy igazán jól sikerültek és a rémfilmek legjobbjai között van a helyük.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Globetrotter2014 2014.10.24. 12:17:18
stargatelost · https://twitter.com/stargatelost 2014.10.25. 14:24:03
2. Cloverfield
3. Trolljegeren
4. [REC]2
5. The Den
6. V/H/S 2 (mindegyik szegmens jó volt, de a Safe Haven vitt mindent)
Futottak még:
7. The Conspiracy és The Sacrament (lényegében ugyanazok, de üde színfoltok a found footage-ok között)
8. Afflicted (sajnos az eleje kurva szar/unalmas, de amikor beindul, az tényleg ütős)
9. Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon
10. The Dinosaur Project (mert dínók)
Így most hirtelen ezek jutottak eszembe :) Chronicle nem igazán horror.
lxdc 2014.10.27. 00:39:39
The Blair Witch Project (1999)
Nem mutatnak semmit, még vér sincs, mert nincs is rá szükség, ez igazi pszicho-thriller, a leghitelesebb és legfeszültebb film a műfajában egészen máig. Zseniális.
2:
REC/Quarantine.
3: The Conspiracy
4: VHS.
5: Evidence.
.
.
.
.
.
.
20: Trollvadász :D :D
+++ nagyon jó csak nem horror: Cloverfield.
Tanú 2014.11.03. 19:23:07
Umberto 2014.11.03. 19:35:16
2. [Rec]
3. The Bay
4. Megan is missing
5. The Poughkeepsie Tapes
6. Afflicted
7. Grave Encounters
8. Trolljegeren
9. Ideglelés
10. The house of the Devil
2014.11.05. 18:11:47