Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Godzilla - Honest trailer

2014.09.10. 21:07 Csabi87

Az a helyzet, hogy én nagyon bírtam az új Godzillát, ettől függetlenül tudom, hogy sokan kifogásoltak benne ezt-azt. A Honest Trailer természetesen a szörnyfilm esetében sem hagyhatta szó nélkül ezeket és elkészítettek humoros kis videójukat. 

Angol nyelvtudás nem árt hozzá, de annak birtokában érdemes megnézni a tovább mögötti videót.

godzilla-2014-poster.jpg

Címkék: előzetesek godzilla

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr276687197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Syracuse 2014.09.11. 23:37:01

Még nem jutottam el a megnézéséig, de mit gondoltok, úgy hogy én rohadtul bírom a '98-as verziót, érdemes megnéznem? Tetszeni fog?

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2014.09.12. 11:16:03

@Syracuse: Én annak idején imádtam a '98-as filmet, aztán most nem rég újra néztem és kicsit csalódtam, de lehet azért, mert időközben kicsit jobban elmélyedtem a Godzilla-kultuszban. A '98-as változat pedig már nem tetszett annyira.

Az új Godzilla más, szerintem sokkal jobban figyelembe veszi az eredeti japánfilmeket - persze nem a mókás szörny bunyókkal :) Kicsit talán lassú, talán soká bukkan fel Godzilla, de szerintem jól sikerült.

Más, mint a '98-as, talán jobb, talán rosszabb, de szerintem mindenképpen érdemes megnézni, amikor van 2 órahossza elütni való időd. Lehet végül nem fog annyira tetszeni, de szerintem vérlázítóan szarnak nevezni is túlzás volna.

Syracuse 2014.09.13. 12:06:35

@Csabi87: Az nem számít, mennyire hű az eredetihez, mert én azokból csak pár szörnybunyót láttam YouTubeon.

süti beállítások módosítása