Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Elkezdődött a Sikoly-sorozat forgatása

2014.08.24. 18:26 Csabi87

A héten kezdték el a forgatásokat, az MTV az elkövető, nekünk pedig egyelőre fingunk sincs, hogy lesz ebből sorozat - mondjuk ha szar lesz a pilot, akkor sehogy, de adjunk neki egy esélyt.

Egy fotó is érkezett, amin látszik, hogy málészájú főhősnek se leszünk híján.

Scream-MTV-Day.jpg

Címkék: sorozat scream

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr116631623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Syracuse 2014.08.25. 21:21:12

MTV készíti, szóval elképzelem a horror mivoltát...

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2014.08.26. 18:16:11

@Syracuse: A franc tudja, a Teen Wolf is kikupálódott szerintem. Ráadásul a Scream alapból tinihorror volna. Mondjuk szerintem ettől függetlenül szar lesz :)

Syracuse 2014.08.27. 11:06:36

@Csabi87: Megmondom őszintén, nem láttam egy percet sem belőle, mert anno Snake kritikája (ha élhetek külső hivatkozással) www.sorozatjunkie.hu/2011/06/08/farkasok-oraja/ engem teljesen meggyőzött.

S.Witwicky 2014.08.28. 12:08:07

A Teen wolfot is jól megcsinálták,csak az a k@#$a lacrosse ne lenne :)

süti beállítások módosítása