Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Könyvből előlépő szörnyúr

2014.08.23. 13:15 Csabi87

Tisztán emlékszem, hogy annak idején még viszonylag fiatalon sikerült elolvasnom Stephen King Bilincsben című könyvét, ez volt az első, amit tőle olvastam, mert ez az egyetlen írása volt meg a helyi könyvtárban. A könyvben egy ijesztő figura is szerepet kapott, aki általában nem szólt, csak a sarokban állt. Nem azt mondom, hogy a bokámat végig fostam esténként, de mindig úgy aludtam el, hogy egy kicsit hittem abban, hogy az alak az én szobám sarkában is ott áll és bármikor előléphet, hogy megzörgesse a keze ügyében lévő csontokat és hasonlókat.

babadook.png

Itt jön képbe számomra a The Babadook, amely egy kisfiú történetét meséli el, akinek az egyik rémséges mesekönyvéből kilép az abban szereplő gonosz Mr. Babadook. A fiú anyukája eleinte azt hiszi, hogy a srác megvan húzatva, később azonban kénytelen belátni, hogy a rémisztő figura valóban létezik és nagyobb rohadék, mint Berényi Miklós és Bartha Zsolt együtt.

Korábban egyébként már mutattunk egy előzetest, az ok, amiért ismét előkerült, hogy a napokban bemutatkozik a film a Londoni FrightFestiválon, így dukált hozzá egy új trailer is.

Címkék: előzetesek babadook

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr306628543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása