Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

It's a really crazy shit! - Hemlock Grove werkfilm

2014.07.11. 14:02 Csabi87

A Netflix ma dobja ki évadostól Eli Roth agyament sorozatát a Hemlock Grove-ot, amihez dukál egy werkfilm is, néhány jelenettel az új évadból, de a készítők és a színészek is megszólalnak röviden. 

Tavaly 4 rész után kaszáltam a sorozatot, most viszont kezd tetszeni, legalábbis így egybe zsúfolva. Ennek ellenére, nem hiszem, hogy lesz írás a 2. évadról, viszont ha Te esetleg kényszert érzel és írnál róla, akkor csak rajta, jelezd!

Címkék: sorozat hemlock grove

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr706500449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2014.07.16. 21:42:36

Szerintem ez fasza sorozat. Nem is értem, hogy a búrás szarra időt és energiát áldozol, ezt meg mellőzöd, de mindegy is, attól én még megnézem

süti beállítások módosítása