Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Dracula Untold - szinkronos előzetes

2014.07.03. 12:28 Csabi87

Pár napja mutattuk a Dracula Untold első előzetesét és a hazai forgalmazó nem is tökölt sokat, és már van is szinkronos előzetes, meg magyar cím.

Az ismeretlen Drakula. Nem mondom, hogy én jobb címet adtam volna, de erre én nem ülnék be a moziba, mondjuk az előzetest látva nehéz is volna olyan címet adni, amivel be lehet csábítani. Egyszerűen nincs semmi meggyőző ebben az újabb Universal próbálkozásban.

Címkék: előzetesek dracula untold

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr546470169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása