Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Pániq-Szoba – 1-es pálya: Fűrész

„Sok olyan dolgot követtetek már el életetekben, amik miatt most bűnhődnötök kell”

2014.06.29. 11:15 Herschmi

p.jpgSötét , poros pince, hátborzongató kerettörténet. ennyi kellett, hogy blogunk kedvet kapjon a Pániq-Szoba Fűrész pályájához és rögtön vonatra üljünk, hogy kipróbáljuk. Nem is kellett csalódnunk, a magunkfajta horror-buzikra igazán „otthonos” környezet várt. Félhomály, sötét sarkok, klausztrofób érzés fejtörőkkel fűszerezve, ez a Pániq-Szoba!

Remekül indult az este, megint olyan frankó időpontot sikerült kifognom, hogy minden pesti haver a négy fal közt tágítsa a fejét államvizsgára készülve, így megint egyedül estem be a Bazilika melletti alagsorba. Nagy szívás így kijutós játékba menni, mégsem bánom. Csapatban talán nem tudtam volna igazán kiélvezni azt a sötét, borzongató hangulatot, mellyel a Pániq-Szoba várt. Rövid beszélgetés után csapódott mögöttem az ajtó és egyedül maradtam, kissé hunyorogva a sötétben. Hamar megszokta a szemem a homályt, és neki is estem az előttem álló feladatoknak. Ósdi bútorok, rozsdás berendezés és por minden mennyiségben, mondhatom igazán kellemes atmoszférát teremtettek.

Elég jól haladtam a feladatokkal, nagyon ritkán kaptam csak segítséget, azt is mindig megfelelő kivárással, a betonfal túloldalán ülő srác profin csinálta. Elég tapasztalt vagyok ilyen játékok terén, de azért értek meglepetések szép számmal. Arra végkép nem számítottam, hogy „fizikális” feladatok is lesznek, ilyennel más helyeken nem találkoztam. Arra sem, hogy a nagy gondolkodás közepette egyszer csak ijedten ugrok fel. Nem tartom magam ijedős gyereknek, de itt többször is azt vettem észre, hogy a hátamon feláll a szőr. Sötét hangulata volt a szobának, nagyon eltalálták, csak gratulálni tudok hozzá!

431022_206249089476497_323113065_n.jpg

A végére azért a csapatmunka hiánya és a két átbulizott éjszaka meghozta a gyümölcsét, egyre többször akadtam el, végül ki se jutottam, „elöntötte a szobát a mérges gáz”. Csalódott nem voltam, így is nagy élmény volt!

A feladatok logikusak, ötletesek és szerencsére nem egy kaptafára készültek. A hely jól kidolgozott, hangulatos és hátborzongató. Kell ennél több a magamfajtának, hogy jól szórakozzon? Nálam csillagos ötös!

478963_205929092841830_1410319149_o.jpg

1-es és 2-es pálya (Fűrész és Lost):

Cím: Budapest, 1065. - Bajcsy Zsilinszky köz 2.

Facebook: www.facebook.com/paniqszoba

Honlap: http://www.paniqszoba.hu

E-mail: info@paniqszoba.hu

Telefon: 06 70 408 46 84

Nyitva tartás: Hétfőtől - vasárnapig: 8:35-23:55 között

Címkék: élménybeszámolók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr986450653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása